nod 2 april

Hallo!

Mag ik aansluiten?? Ik werk overdag (de hele week) dus kan niet altijd overdag komen ;-(, maar nu met mijn bordje eten gaat het prima!!! Mijn man zegt dat ik zwaar verslaafd ben...
Wij zijn nu bezig met ronde 2, 1e kindje! Spannend he!!!

Ik ben echt zooooo blij met deze site!!!! Jullie zijn allemaal net zo erg als ik, was ECHT bang dat ik de enige was, hihihihi!

Al die zwangere mama's, mensen die continue vragen: 'en al bezig?', en dan gewoon niets mogen zeggen, zucht, wat zwaar he!! En dan inderdaad al die leuke spulletjes, en ook daar mag je dan weer niet te lang over fantaseren want anders valt het weer zo tegen als die rode duivel zich meldt (in mijn geval 3 april).

Wat ik ook doe is als we iets plannen in de toekomst bedenken dat het dan misschien wel zo ver is, echt erg!!

Geloven jullie dat het klussen echt alleen werkt rondom je ei? Ik lees daar best veel verschillende dingen over?

X Begin

héhé ladies,

welkom Begin,
wij klussen eigenlijk gewoon wanneer we zin hebben, maar rond de belangrijke dagen
om de dag ongeveer,
en net wanneer we t leuk vinden natuurlijk hihi...
wel fijn hè dit forum! vind t wel prettig om er toch af en toe over te kunnen
zwetsen (lees praten)
nou ik ga ff eten,
mijn mannetje heeft pizza gemaakt!!! tot straks
xx

Zeker heerlijk!!
We hebben besloten om het stil te houden, en net wanneer ik dacht dat gaat me nooooit lukken, vond ik jullie! En nu gaat het wel! Al mijn vragen stel ik hier en kan mijn ei kwijt! Dus nu moet ik het volhouden, denk/hoop ik ;-)

Ben nu de weken al aan het aftellen tot 3 april!! We zijn dat weekend lekker weg, hoop dan stiekum misselijk te zijn en pijn aan mijn borsten ofzo ;-)!! Maar dan wel de goede pijn en niet omdat de Rode Duivel op komst is!!!

X

ja erg hè
je wilt je er niet te veel mee bezig houden, maar op de een of andere manier
zijn er steeds weer dingen om je heen waardoor je denkt; oh ja misschien ben ik dan zwanger of zo
maar ik heb goede hoop, mijn moeder hoefde maar te denken aan een kindje en dan was ze al zwanger... hihi wij zijn met 4 thuis, dus....
ach je weet t ook niet.... ok lekker logisch allemaal
xx

Grappig!! Daar dacht ik laatst ook aan, mijn moeder en schoonmoeder waren allebei snel zwanger!

Zou toch fijn zijn als we deze keer dan een keertje op ze zouden lijken!! ;-)

hey meiden,

wat leuk om te lezen dat iedereen er hetzelfde over voelt en denkt..laten jullie wel aan jullie ouders en schoonouders weten dat jullie bezig zijn,en zoniet ,als jullie dan zwanger zijn waneer vertellen julie het dan.na 12 weken pas of al eerder??
hoor het wel

kus kimberley..

Hallo!

wij hebben besloten het echt tegen niemand te zeggen, alleen wij met z'n tweetjes weten ervan.
Als alles een beetje goed loopt, zeggen wij het pas als we een kleine drie maanden zwanger zijn.

Soms is dat wel moeilijk vind ik, maar des te leuk als je het dan gaat vertellen!
hoorde laatst dat een vriendin van mij gewoon van iedere vriendin weet hoe het ermee is, wanneer ongesteld etc. lijkt mij verschrikkelijk als je dan eenmaal ongesteld bent ook nog eens iedereen belt om te vragen of het al zover \is....

jullie?

hoihoi,
nou, bij ons weet niemand er iets van, (toch gek dat je dan soms van die rare opmerkingen krijgt) lijkt net of ze iets vermoeden, maar ja zal wel toeval zijn.
wij vertellen t wel eerder aan de ouders denk ik, stel dat er iets mis gaat in de eerste 3 maanden, dan heb je wel wat extra schouders om op uit te huilen, en als t allemaal goed gaat heb je met z'n zessen nog wat lol, voordat de rest het te weten komt.
maar ik denk dat ieder dat voor zich moet weten.
ach we zien t wel..
xx

Terug
Bovenaan