NOD 20/21/22/23 juni

Sannestar gefeliciteerd!!! 

De andere dames mega wat is het spannend! Bij onze eerste  kan ik me dat niet verhinderen! Knoet nog wachten op nog tot zo! Mar mm borsten staan op klappen al dagen en misselijk en hoofdpijn niet normaal! Durf niet eerder te testen stel dat..... wie moet er ook nog wachten tot zo??

Coraliene: dankjewel :)
ik voelde me ook niet lekker.. anders.. misselijk/honger, krampjes enzo.. alleen geen pijnlijke borsten.. maar dus toch voor NOD getest en zwanger..
duim met je mee! 

SanneStar : Vooral niet schuldig voelen maar gewoon meeeeega genieten!! Super mooi ?
Bo-Belle : Owww vandaar!! Naja spannend dan toch wel ? Vind het leuk zo met zn allen ervaringen uit te wisselen. Ik fotograaf newborn/huwelijken & kleine familieshoots & soms portret. Jij? 

Caroline : Ik moet wachten tot vrijdag, dan is mn NOD. En jij? Mijn borsten zijn ook meeeega gevoelig, maar dat is tegenwoordig geen graadmeter meer, heb ik ineens elke maand last van. Verder wel steeds enorme krampen, nu al.. 

DjaDja: hahaha, is moeilijk om te genieten hoor als t nog zo pril is.. zoveel dubbele gevoelens! 
En je kan al zeker krampen hebben hoor.. bij mij begonnen ze vorige week donderdag.. soort van alsof ik ongesteld moest worden maar toch beetje anders.. veel ook aan de rechter kant.. en echt een mix van steekjes en krampjes.. dacht eerst misschien opeens kortere cyclus door verwijdering van koper spiraal.. nou dat was t dus niet.. sommige vrouwen voelen niets en hebben niets door en sommige vrouwen voelen binnen no time al van alles zoals mij.. en ja omdat je niet weet of t echt zo al kan zijn ga je twijfelen.. door dat twijfelen kreeg ik dus echt test drang.. en zo blij dat ik dat kreeg hahahaha! Anders was ik er pas donderdag achter gekomen dat ik zwanger ben.
succes en gewoon testen als je gevoel t zegt. ❤️

SanneStar : Ik ga netjes wachten, ik mag van mezelf niet meer voor mn NOD testen.. ooit 6dgn overtijd geweest.. en dat was niks.. terwijl ik echt nooit langer dan 2dgn overtijd ben. Was toen wel énorm teleurgesteld en verdrietig.. 

Oh ladies ik weet het allemaal niet meer 
Elke keer als ik naar de wc ga, veeg ik bruine afscheiding weg. Inlegkruisje zit ook onder. Lijkt wel gesmolten chocolade. Zal dit een begin zijn van ongesteld worden? Nog nooit zoiets geks gezien.
Iemand ervaring mee ?

Terug
Bovenaan