NOD 20/21/22/23 juni

Hmmm, verwacht gewoon ongesteld te worden.. Bruine afscheiding bij afvegen, en nu toch wel buikpijn ? Nog geen bloed = ergens nog geen zorgen maken. Maar hou er wel rekening mee.. Het lichaam blijft een apart iets.. ❤️

Hallo allemaal.

ik maandag de 24e mijn nod.
begin nu vooral moe. Te worden. Verder weinig klachten nog.
ben erg benieuwd of het nu raak is.

Hey ik zit op dit moment in een hotel in spanje af te wachten. Zondag verwacht ik mijn NOD. Wel heel spannend. Ben al een keer zwanger geweest maar dat is uitgelopen op een MA met 13 weken. Met curretage en bleek later ook een partiële mola te zijn. Dus een tijdje niet zwanger mogen worden. Toch wel heel spannend om weer een nieuwe poging te wagen. Heb af en toe wel wat lichte buikpijn en heel soms steekjes maar bij de vorige zwangerschap was dat veel duidelijker voor mijn gevoel. Dus ik denk zelf dat het een nieuwe ronde gaat worden! 

Hey meiden.. hier afgelopen nacht de schrik gehad waar ik zo bang voor was.. lig op bed en 1 gekke steek in me buik.. en zei meteen voelt niet goed.. voelt alsof ik bloed.. en ja hoor op de wc 1 spatje bloed en verder bruin.. dus we gaan nu uit van een late innestelings bloeding.. verder geen pijn krampen of bloed te bekennen nu.. 
mijn vk zei van de week al dat ik zei dat ik bang was voor een miskraam ofzo; zolang je niet hevig bloed en daar veel pijn bij hebt is het goed.
ik en mijn vriend wachten t nu af.. ik hou jullie op de hoogste.
verder nu opeens van geen grotere tieten en pijnlijke tieten naar enorme grote tieten en pijnlijke tieten.. in 4 dagen zijn ze zoveel verandert, schrik er zo van! Hahahaha.
hoop voor jullie snel een positieve test! ❤️

SanneStar: neejoh, hier schrik ik toch ook wel echt van ? je had al zoveel symptomen en zo’n knaltest, je hebt zeker ook niet meer getest met een normale of early test gister of vandaag? Ik hoop echt dat alles goed is en blijft plakken voor je!
Dat je zo mee kunt leven met iemand die je eigenlijk helemaal niet kent ? hier nogsteeds krampjes en aftersun afscheiding, verder geen bijzonderheden af en toe ook wat plopjes rechts. Geen bloed is goed en we wachten dit weekend nog af, word wel steeds spannender, een clear blue ovulatietest durf ik morgen wel aan maar verder nog niet denk ik ?

Had gisteren nog getest en gewoon een mooie positieve test in handen gehad.. mijn huisarts heeft me rust aanbevolen en om zondag nogmaals een test te doen.. vind t nu zo eng.. elk krampje wat ik voel ga ik naar de wc om te kijken of er bloed is maar gelukkig nog niets te bekennen.. dus we proberen positief te blijven! 
Hoop zo voor je dat je een mooie positieve test in handen gaat krijgen! Want hoe ik t bij je lees denk ik echt wel dat het raak is hoor! Hoop dat de dagen snel gaan en we eindelijk wat meer weten! 

SanneStar ojee, hopelijk intussen nog steeds alles rustig? Kan me voorstellen dat het schrikken is, maar hoeft niet meteen iets ergs te betekenen. Positief blijven :) 
Wilkindje kun je dan niet beter een zwangerschapstest doen? Dat lijkt me voor jou nu meer duidelijkheid geven dan een ovulatietest. Al is het nog wel erg vroeg, maar ik snap dat je niet kunt wachten.. Ik ben ook ongeduldig, haha.
Ik heb op dit moment enorm last van m'n borsten. Ze knallen bijna uit m'n bh. Denk dat m'n eisprong dan toch echt wel geweest is. Ik heb hier soms wel vaker last van, een paar dagen voordat m'n nieuwe cyclus moet beginnen..

SanneStar ik heb je bericht blijkbaar net gemist toen ik mijn bericht aan het typen was. Fijn dat je geen bloeding meer hebt gehad. Ik duim mee voor een positieve test zondag!

Terug
Bovenaan