NOD 20/21/22/23 juni

Ja daar heb je wel een punt ja ? ik drink dan weer wel graag regelmatig een wijntje. Zodra ik een positieve ovulatie test heb stop ik hiermee totdat ik ongesteld word. (Hopelijk niet haha) maargoed ik ben ook geen roker dus ik heb geen idee hoe moeilijk het is om hiermee te stoppen. Nou hoop voor je dat je een positieve test hebt! Even spannend nog!

Stoppen met roken is heel zwaar kan ik je zeggen.. als t makkelijk was dan had ik al jaren niet meer gerookt.
maar zoals jij zegt, jij geniet van je drankje en blijf je ook lekker doen tot ‘t natuurlijk niet meer mag door een zwangerschap. En daar geef ik je groot gelijk ik! We moeten als vrouw straks zoveel opgeven omdat we zwanger zijn.. dus elk moment dat je t niet bent of nog niet weet dat je het bent lekker genieten! 

Pffff... HELP!
het gaat steeds meer kriebelen en ik word steeds ongeduldiger.. zit te denken aan een early test.. maar zo bang dat ie negatief gaat zijn omdat ik te vroeg ben! Wat zouden jullie doen?? Echt wachten op je NOD of toch een early test doen?? En als je die doet hoeveel dagen voor je NOD?? 

Volgens mij kun je 10dagen na ovulatie al positief testen! Bij mn vorige zwangerschappen voor nod getest en altijd positief toen ik zw was! Je leest zelfs dat het al op 8 of 9 dpo kan! Hoeveel dagen zit je nu?

Heb kwaaltjes en voel me indd anders.. 
doe morgen en dinsdag early test en als t nodig is donderdag op me NOD normale test.. dus we gaan t zien..
(ik doe de test omdat ik nu erg onzeker ben en heb een beetje duidelijkheid nodig, ookal geeft ie nu nog miss negatief aan)

Terug
Bovenaan