NOD 23 april

he meiden.

Helaas de  zijn net gearriveerd! Had het helemaal niet in de gaten want heb eigenlijk helemaal geen ongi klachten.

Nou op naar de 3e ronde voor mij.

Ik hoop voor jullie dat deniet op bezoek komen.

Liefs Petra

Hallo meiden,
spannend wordt t nu he!
Ik lees dat sommige van jullie de RDs al op bezoek hebben. BALEN!
Nou, ik heb vandaag m'n NOD en was vanmorgen al vroeg op.
Ik kreeg t gevoel over me heen dat ik een test moèst doen.
Krijg ik ook zo'n vaag streepje..tis net hoe je de test in het licht ziet..wil niks zeggen denk ik......
Ik wacht gewoon een paar dagen en doe dan een nieuwe als de RDs er dan nog niet zijn. Ik heb besloten me er NIET te druk over te maken!! doe ik toch wel, maar t klinkt wel even stoer nu...
Heel succes iedereen deze dagen en hou ons op de hoogte he!!
Groetjes sjnoebel.

Hallo allemaal

Vandaag toch weer stiekem een test gedaan. Vrijdag ook al gedaan toen was er een vage streep niet duidelijk. Inderdaad het is maar hoe je hem in het licht houd. Vanmorgen weer getest deze gaf negatief aan. Ik vind het wel allemaal vreemd. Ik las op een anderer forum dat iemand nog meer de test van clearbleu had gedaan die negatief aangaf en ze deed een andere zwangerschapstest van een andere merk en die gaf positief aan. Ik heb nog nergens last van dat ik ongi moet worden. Ga van de week als ik nog niet ongi word een andere test doen. Misschien was het inderdaad nog te vroeg voor me. Ik heb wel voor 14 dagen geleden mijn ei gevoeld dan zal je toch zeggen dat je nu 14 dagen erna zal kunnen testen. Heeft iemand dit nog meer gehad dat ze een dag voor ongi getest hadden die negatief was en 2 dagen later wel positief was.

Groet Sharine

Hallo Meiden

Hoe is het bij jullie hebben er al wat een test gedaan. Ben zo beniewd of er een aantal zwanger zijn. Ik niet hoor mijn gevoel heeft mij nu in de steek gelaten. Gisteren kreeg ik wat bruinige afscheiding en toen wist ik het een van deze dagen word ik ongi. Aan de ene kant jammer maar het zou een luxe zijn als het in 1 keer raak zou zijn (eerst ronde). Maar ik hoop dat ik ook goed nieuws mag horen van een van de andere meiden.

Groetjes Sharine

Hallo allemaal!

Voor iedereen die toch ongi is geworden jammer! Ik duim voor jullie dat het de volgende keer raak is! En voor diegene die nog in de wachtbank zitten….. spannend!!!

Vandaag is ook mijn Niet Ongi Dag! Vind het heeeeel spannend! Heb wel sinds gisteravond klein beetje ongigevoel in mijn buik, benen en rug…. Maar mijn temp was vanmorgen nog niet gezakt? Zakt deze voor je nod al af pas als je ongi bent geworden?? Weet iemand dat??

Verder voel ik niet zoveel, maar dat was van de week wel anders! Toen had ik heel erg veel last van mijn lijf en rara kwaaltjes….. maar ja , het is afwachten!

Lief Imme xx

Hallo Meiden !

Heb vanmorgen getest met Clearblue en deze gaf "niet zwanger" aan. Ik had gister mijn NOD, maar ik geloof dat hij eigenlijk vandaag is. Ik heb het verkeerd uitgerekend. Ik heb een beetje ongi-gevoel, dus ik denk dat het vandaag wel komt. Nog even afwachten dus. Ik voel verder eigenlijk niet zoveel alleen gister stonden mijn borsten op knappen en dat is nu niet zo erg meer, dus dat geeft bij mij ook aan dat de  komen.

Ik hoop nog altijd dat deze test niet zo heel erg betrouwbaar is natuurlijk!!!

Jammer van de meiden, waarvan de  zijn gearriveerd!

Ik heb ook wel liever dat ze dan ook direct komen niet een een of twee dagen later, want dan krijg je echt hoop.

Veel liefs Yvonne

Hallo allemaal,

Ik heb veel meegelezen. Ook ik heb mijn NOD vandaag.
Vind het erg spannend allemaal. Wij zijn nu in de tiende ronde.
Afgelopen week heb ik te horen gekregen dat mijn vriendin zwanger is, lijkt me zo geweldig om ook zwanger te zijn. Hen al behoorlijk wat krampen gehad de afgelopen dagen. Wil niet teveel hoop hebben en ik ben eigenlijk ook wel bang om eventueel te testen. Wanneer besluiten jullie om te testen, gelijk of echt pas na twee weken?

Ik ben ook erg benieuwd wie er allemaal zwanger is!

Barbara

hoi!

vandaag ook mijn nod! spannend!

ik kijk mijn temp nog even een paar daagjes aan, blijft ie hoog en niet ongi, dan ga ik woensdag denk ik testen! Vanmorgen was ie nog hoog.....

en jij??

Imme xx

Terug
Bovenaan