NOD 23 april

Hallo snoetje mv jongen,
Dat verhaal snap ik ook niet helemaal, dus daar heb ik weinig aan toe te voegen......maarum,
een streep is een streep toch!!!??
een voorzichtige proficiat, over een paar dagen nog een zwangerschapstest of niet?
Succes!
Groetjes Sjnoebelke

Hallo!

Nou nog meer meiden met hun nod rond de 23! Spannend en ik zal voor jullie duimen hoor!

Krijg zelf steeds meer pijntjes... maar hoop niet te veel, dan ik het straks weer zo'n teleurstelling! Maar ik heb een dikke ader in mijn tepelhof, die ik normaal alleen heb als ik ongi ben! En mijn tepels doen zeer! Dat valt me wel op. En krijg steeds meer last van mijn borsten, steken en de zijkanten. En buikpijn! Vooral tijdens een vrijpartij gister! Ik ging echt een paar keer door de grond, we moesten echt stoppen! En mijn mannetje elke keer, sorry sorry!! hihi! Hield nog een paar uur buikpijn na, was wel vervelend....

En jullie verder??

Imme xx

Goedemiddag meiden!

Mijn NOD is uiterlijk de 21e. Heb normaal gesproken een Cyclus van 25/26 dagen, maar de vorige was 29 (misschien?? omdat ik die maand daarvoor een miskraam had)
Nou ja goed vandaag is dus 25 dagen...Ik voel me al een week beroerd...Hele dagen door misselijk, veel last van mijn borsten en sinds dit weekend ook een opgezette buik..Kan natuurlijk ook door de hitte komen. Ik heb altijd al last van misselijkheid...maar toch...Ik voel me anders...maar durf het bijna niet te testen...Stel je voor dat het weer niet zo is...snik...Maar goed hoop doet leven, dus duimen maar!

Groetjes Linda (ronde 9)

Hoi allemaal

Ja ik heb in princiepe nog nergens last van ja af en toe steekjes onderin de buik. Aan mijn borsten is nog niks te zien. Afscheiding is ook nog normaal.   Maar ja bij mijn beide zwangerschappen had ik dezelfde klachten dan ik ongi werd, alleen had ik bij de tweede al vrij snel in de gaten van ik kon nog wel eens zwanger zijn. Alleen ben ik nu wel wat eerder chagerijnig.   Hebben de anderen die ook rond 23 NOD zitten ergens al last van.

Groetjes Sharine

Hallo meiden,

Mijn NOD is 22 april, 6e ronde, 1e kindje.

Ik heb zeer gevoelige borsten, maar dat heb ik de laatste  rondes ook gehad. Af en toe steken onderin mijn buik en een beetje chagrijniger dan anders.

Maar elke ronde is er wel iets waardoor ik denk dat het raak zou kunnen zijn, dus durf ik bijna niet te hopen. Het is dan zo'n teleurstelling als je ongesteld wordt.

Maar het is altijd erg spannend de laatste week!!

Groetjes Yvonne

Hee!

hoe gaat het met de NOD meiden?? Wordt nu steeds spannender he? Ik kan niet wachten om maandag te testen, of ik moet ongi worden natuurlijk! Mijn temp in nog steeds hoog! (normaal rond de 36,1 nu al vanaf mijn ei 36,5!) Savonds is mijn temp altijd boven de 37 graden, maar dat telt natuurlijk niet!

Ben benieuwd hoe het met jullie is!

Liefs Imme

He meiden

Ik heb zondag mijn NOD.
Het is dus pas de tweede ronde maar ik heb me de afgelopen dagen heel vreemd gevoeld.
Ben 2 dagen lang misselijk geweest kon wel gewoon eten maar niet veel.
Rook ineens rare vreemde geurtjes overal en ik moest toen ik in de supermarkt liep ineens een zak kroepoek meenemen?!
Ik eet nooit kroepoek maar had er zo'n zin in dat ik de hele zak heb leeg gegeten!

Heb gister wel ongi klachten gehad dus ik denk dat de RD's zich wel zullen melden,maar spannend blijft het even goed.

Succes met wachten allemaal.

Liefs Petra

haha nou zoiets had ik afgelopen zondag! wij met dat warme weer een ijsje halen, toen we aankwamen moest en zou ik ineens een kipcorn (mijn vriend huh, met die hitte, je bent gek!) maar ik moest en zou het hebben! toen ik hem eenmaal had, kreeg ik hem met moeite op... had ineens geen zin meer... gek he?? haha

Imme

Terug
Bovenaan