NOD 23 april

haha nou zoiets had ik afgelopen zondag! wij met dat warme weer een ijsje halen, toen we aankwamen moest en zou ik ineens een kipcorn (mijn vriend huh, met die hitte, je bent gek!) maar ik moest en zou het hebben! toen ik hem eenmaal had, kreeg ik hem met moeite op... had ineens geen zin meer... gek he?? haha

Imme

haha nou zoiets had ik afgelopen zondag! wij met dat warme weer een ijsje halen, toen we aankwamen moest en zou ik ineens een kipcorn (mijn vriend huh, met die hitte, je bent gek!) maar ik moest en zou het hebben! toen ik hem eenmaal had, kreeg ik hem met moeite op... had ineens geen zin meer... gek he?? haha

Imme

Hallo Dames

Ik moet mijn Nod ook volgende week maandag krijgen de 23 ste. Mijn borsten raaken wat gespannen en af en toe kleine krampjes onderin de buik. Vandaag wat last van onderin de rug. Maar ja dat had ik ook toen ik zwanger was van mijn tweede. Ook toen had ik het gevoel van ik kan ook ongi worden. Het zegt niets hoor die kwaaltjes. Mijn gevoel zegt dat ik nog wel eens zwanger kan zijn. (kan ook mis hebben hoor) maar bij mijn tweede had ik dit ook. We zullen wel zien volgende week.

Groetjes Sharine

Hey meiden,

Ik ben gister met mijn vriend uit eten geweest, maar ik had niet zo heel veel honger van tevoren. Ik heb zowat mijn hele bord leeggegeten (nog meer dan mijn vriend!  ) Haha, dat is echt niet normaal voor mij!  

Maar ja, we zullen afwachten.

Groetjes Yvonne
(NOD zondag 22 April)

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie ? Ik heb zelf niet erg veel last van kwaaltjes, dus ik ben nieuwsgierig hoe jullie je voelen.  

Groetjes Yvonne

Goedemorgen,

Lees al een tijdje met jullie mee en ga nu zelf ook maar even een stukje typen..
Ik heb mij NOD (uitgaande van een cyclus van 29 dagen) de 21, maar kan ook dat ik morgen mijn NOD heb. Mijn cyclus is namelijk misschien wat van slag na de miskraam die ik in Februari had.
Wij zitten nu inmiddels in ronde 10 (geloof ik ben de tel even kwijt) maar gelukkig hebben we geen haast.
Heb wel iets pijnlijkere borsten en ben moe, maar heb ook wat krampjes dus verwacht er weinig van deze maand.. (hoop stiekem wel natuurlijk) voel me niet echt zwanger zoals ik de vorige keer wel had..
Hoe gaat het bij jullie???
Succes nog even met wachten!
Liefs,
Rian

Hi hi,

Mijn NOD laat nog een weekje op zich wachten, 24 of 25 april. De 24e stap ik in het vliegtuig voor een weekje zon en zee in Tunesië, nog even afwachten dus of daar ook nog een lekkere cocktail bij kan komen.
Zit nog in dubio of ik een test zal inpakken? Wat vinden jullie???

liefs, Krie_bels

Hallo!!!

Wat spannend allemaal he? Ik heb  ook zere borsten, maar dat heb ik elke maand en dat verdwijnd alleen als ik ongi ben.

Wat ik welheb voor het eerst is dat ik nu gestoken ben door die rotmugjes en daar heb ik nooit last van gehad (in mijn gezicht twee keer!!).  Misschien is het toeval hoor of het komt doordat ik foliumzuur slik?!?

Hey kriebels, ik hoop dat het voor jou een alcoholvrije cocktail gaat worden!! Haha, ik zou wel een test meenemen, ben ik veel te nieuwsgierig voor!

Veel liefs Yvonne

Terug
Bovenaan