NOD 23 maart

hoi marina,

tja ontpillen hoort erbij he....
Ik weet ook niet psies hoe mijn cyclus verloopt. Vorige keer 35 dagen, Daar ben ik nu ook maar vanuit gegaan. Voorheen altijd 28 dagen. Wat anticonceptie al niet kan doen met je lichaam he?

liefs gridje

hey gridje

bij mij was het voor die tijd ook 28 dagen en nu ook ineens 35 dagen maar wanneer is dan precies de NOD als je op 7 maart ongesteld bent geworden wanneer is dan me NOD want dat snap ik niet helemaal dat sommigen direct al kunnen zeggen wanneer hun NOD is Misschien dat jij dat weet of iemand anders op deze forum

Groetjes marina

quote: babygirl1988 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2007 12:34:50'));

hey gridje

bij mij was het voor die tijd ook 28 dagen en nu ook ineens 35 dagen maar wanneer is dan precies de NOD als je op 7 maart ongesteld bent geworden wanneer is dan me NOD want dat snap ik niet helemaal dat sommigen direct al kunnen zeggen wanneer hun NOD is Misschien dat jij dat weet of iemand anders op deze forum

Groetjes marina

Hey marina,
Je NOD is dus de dag dat je weer ongi moet worden. Dus 7 maart + 35 dagen. dat is dus 11 april. Dus jou nieuwe NOD is 11 april (als ik me niet heb misgeteld) als je dus weer een cyclus hebt van 35 dagen.

liefs gridje

hoi gridje

bedankt voor de uitleg nu snap ik het
heb net een cyclus kaart uitgeprint kan ik me temperatuur bij houden

Groetjes marina

hey gridje

ik heb nog even een vraagje ik kom niet helemaal uit met die cycluskaart

daar staat op cyclus dag 1 2 3 4 enz enz
en dan krijg je een blakje met datum hoe moet je dat eigenlijk allemaal invullen ik snap dat niet echt helemaal want waarom staan die cyclus dagen erop ??? misschien dat jij dat weet ik heb die cyclus kaart trouwens op www.babybrabbel.nl weg gehaalt moet je daar even kijken en misschien dat je het me dan kan uitleggen

Groetjes marina

hoi marina,

ik kan helemaal geen cyclus kaart vinden....
Zal wel aan mij liggen ben nog niet zo lang wakker...
Maar waaronder kan ik die vinden dan?
Dan kan ik kijken of ik het snap.

liefs gridje

Hé hallo babygirl1988 en gridje,

Ook ik heb deze maand de cycluskaart van babybrabbel maar eens uitgeprint.
Deze staat onder het kopje:
- informatief
- dan babyotheek
- dan ovulatietabel en gebruiksaanwijzing

Ik vul deze maand alleen de waarnemingen van mijn slijm in (en dus nog geen temperaturen). Naar ik begrepen heb vul je onder de cyclusdagen de werkelijke datum van die dag in, bijv.:
Cyclusdag 1: 24 februari, Cyclusdag 2: 25 februari, enz..

Vandaag zit ik bijvoorbeeld op cyclusdag 16 en de datum is 11 maart.
Geen menstruatie (dus hokje leeg laten), wel gemeenschap gehad (dus X), vruchtbare dagen (hokje leeg, want volgens mij nog geen eisprong).

Hoop dat je het zo een beetje snapt.

Mijn NOD is trouwens 24 maart, maar volgens mij is mijn ei nog niet geweest.
Nog maar lekker even doorgaan met "klussen" dus .

Veel liefs,

Twinkel3

ik zat er gister avond naar te kijken en ik had ineens door hoe het werkte na dat ik het berichtje had geplaatst brande er ineens een lichtje in me hoofd haha  

bij mij is nog wel de menstruatie dus kan nog niet beginnen met temperaturen volgens de kalender die op babybrabbel stond zou het op 12 maart over zijn en dat is dus morgen dus we zullen eens zien of die kalender gelijk heeft haha

Fijne dag allemaal

Groetjes marina

Terug
Bovenaan