NOD 23 sept

@alison nou hopelijk mag het deze keer blijven zitten!!!!
Ik ga zelf denk ik pas woensdag testen.. maar ik heb nog een early test liggen, dus misschien dinsdag al haha. Baart me alleen zorgen dat ik veel lees dat die early testen van kruidvat slechte testen zijn.. nouja we wachten het af!
 
@noenoe en @mamavanEs balen voor jullie zeg, toch elke keer weer terleurstelling.. houdt moet! 


@alison van harte, ik duim mee dat het blijft zitten!
ik ga morgen ochtend nog een keer testen.. spannend 
 
@NolaM. Dit was de 3e ronde. Nog vroeg erin dus eigenlijk wel maar dit keer leken die 2 weken wachtbank wel eeuwen te duren. 
@alison..ooooh ik duim met je mee en @mamavanes die streep is echt duidelijk... op naar dinsdag! 
Ik ga op naar oktober... snap er nog niks van..vrijdag ongesteld geworden en het lijkt nu alweer bijna klaar te zijn. Normaal duurt het echt wel een week en vloei ik heftiger. 
 
@noenoe ja maar dat was wel pas na afleestijd hé..  en hoor veel shit over die testen haha.. vandaag maar even snel andere halen. Ben toch te zenuwachtig om te wachten. En heb je zelf al wel een test gedaan? misschien toch een innestelingsbloeding? Ik moet zeggen dat mn vorige menstruatie ook lichter was dan normaal, maar geen idee waarom..
 
Ja maar toch, had ook zo wit als wat kunnen blijven toch mamavanes. 
we gaan het afwachten, fingers crossed. 
Nee heb geen test gedaan, dacht ben ongesteld geworden want was echt niet maar een paar druppels bloed. Kijk wel even hoe het gaat de komende dagen. Heb ook niet echt symptomen gehad hoor dus gewoon pech weer denk ik hoor. Als het echt stopt doe ik misschien nog wel een testje, ik weet ook niet pffffff 
 
Ik ben me toch een partijtje misselijk. Ik werk in de Etos en iemand spoot parfum op gaaaadverdamme zeg. Ook duizelig met bukken en misselijk dus... net even een zak witte Bolletjes gehaald en nieuwe zwangerschapstesten 
 
@noenoe denk ook dat t niet uitmaakt hoe vroeg je erin zit. Je wil iets zo ontzettend graag dat wachten vreselijk is. Had nooit van mezelf verwacht dat k er zo mee bezig zou zijn, maar nu het zover is lijkt alles eeuwen te duren... 
 
Nou vanochtend een early test gedaan van de action... nou witter dan wit kon niet. Bah ondanks dat k er al rekening mee hield en zo nuchter mogelijk hierin wil blijven staan maakt t me elke keer weer beetje verdrietig.. 
 
Terug
Bovenaan