NOD 23 sept

De vorige keer zei ik ook tegen mijn vriend: het zal wel niet want ik voel me niet anders.. toch zwanger en alleen erge last van maagzuur wat omhoog kwam.
Helaas dus een (opgewekte) miskraam geworden op 9wk1dag.
Hoop nu dus eigenlijk gewoon wel op flinke misselijkheid als het dan maar wel goed is. 
Wij hebben nu 2 weken vakantie en allemaal leuke dingen gepland, dus hopelijk gaat de tijd snel en zal ik minder snel zon early test doen, of in elk geval niet TE vroeg haha
 
Herkenbaar Joycep, wij hebben ook vanaf vrijdag vakantie dus neem de eerste week niets mee tegen de tijd dat we terug komen zit ik op 14dpo dus wellicht dan een testje :)
Succes allemaal! 
 
Voor mij de 2de ronde, eerste kindje! NOD gepland op 30 september....
Spannend allemaal, hopelijk is het raak. Proberen om niet teveel te stressen zeggen ze... makkelijker gezegd dan gedaan. Nog tips wat jullie doen in de tussenperiode voor ontspanning? :) 
 
@ kaat spannend he, proberen om gewoon je dagelijkse dingen te doen en leuke dingen met de mensen om je heen, maar je bent er in je hoofd toch gewoon mee bezig hoor ;) het is niet zo dat je ineens vergeet wanneer je nod is :)
Hoe gaat het verder met iedereen? 
ik heb sinds vandaag pijnlijke borsten, nog een weekje geduld hebben. benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat
 
Ik heb gisternacht en afgelopen nacht echt flink gedroomd (soort van nachtmerries) dat heb ik anders ook nooit.
Weet wel dat ik dat vorige zwangerschap ook ineens had. Voor de rest nog niks, dus ben erg benieuwd
 
Ik voel ook allemaal weer vanalles vooral buikpijn ?
Maar ik weet ook dat dit 2 kanten op kan
Nog inderdaad een weekje ongeveer wachten iets langer  ?
 
Merk je ook, dat je zo meer dingen gaat voelen omdat je misschien....... ik heb dat soms, dan komt zo eenmalig dat maagzuur weer en dan denk ik JAA, maar dan denk ik daarna ook weer meteen van nee, niet zo gek doen.
Nu ook met die nachtmerries. Je wil jezelf niet gek maken, maar toch doe je dat haha
 
Over 7 dagen m'n nod, en al 2 nachten zuuuulke levendige dromen. Vandaag buikkrampjes en barstende koppijn. Ik heb normaal een week van te voren wel last van m'n borsten en een 'opvliegend karakter' ? die beginnen stipt optijd. Maar dat is nog niet van toepassing.. ik maak mezelf gek, maar pffff ik hoop het zo!
 
Terug
Bovenaan