NOD 26 augustus.

sinds vanochtend vaak plassen...

had ik bij eerste ook kleine week voor nod....

spannend

Gaan jullie van te voren testen of op de dag zelf of erna?

Ik ben zooooooo nieuwsgierig.

Gr Carmen

Hoi Allemaal,

Kennen jullie dat? Nesteldrang?
Volgens mij heb ik last van innestelingsdrang.
Pfff, wordt helemaal niet goed van al dat poetsen en opruimen  in huis.
Het moest zo hier en daar ook wel weer gebeuren maar dit is wel heel erg.
Aan het einde van de week weten we het of het innestelingsdrang  is of een zeer late voorjaars schoonmaak.

groetjes, ikky

hello ladies,

Maak er maar een tribune van ipv een bankje. Vandaag zit ik op dag 28. Dit zegt bij mij niet veel omdat ik onregelmatig ben. Als ik volgende week maandag, 35, nog niet ongesteld ben wil ik gaan testen. Tenzij ik het natuurlijk nu al niet meer uithou van de spanning.
Ik beeld me volgens mij ook allerlei kwaaltjes in, maar goed; we zullen zien. Iedereen succes met wachten, anderen succes met klussen of de rd week doorkomen! Rannie

Hallo allemaal,

Ik kom ook op de tribune zitten.
Morgen 28 dagen. Vorige (en 1e cyclus zonder pil) 7 weken.
Maar ik ben nu sinds vorige week dinsdag met zeer grote regelmaat zeer misselijk.
Ik kan niet in slaap komen en ben 20x per nacht wakker. Ik ben heeeel prikkelbaar (bron: mn man)
En ik kan het niet onder woorden brengen maar ook mn onderbuik rommelt en voelt raar.
En ik knal inmiddels uit mn bh's (en dit is niet leuk, ze zijn al veeel te groot; cup F) want mn borsten zijn opgezet en doen vreselijk pijn.

Dus ik wil mn best doen pas aankomend weekend te testen, maar ik weet niet of ik het redt. Ik word er gek van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En het ergste is dat ik helemaal nog niet mag klagen, k zit pas in ronde 2. Maar we hebben sinds de 1e dag na ongi bijna elke dag geklust, niet omdat het moet maar omdat ik een libido heb gekregen waar je naar van wordt!! Hahaha Dus het zou toch bijna wel raak moeten zijn hahaha

Jullie horen het van me!

xxxx

hoi allemaal,

Nog 5 dagen en dan is mn nod. Wat duurt dit en duurt dit. Heb een aantal dagen last gehad van pijn onderin mn buik. Wisselende stemmingen en misselijk. Die misselijkheid heb ik eens eerder gehad en dat heeft niet 'geholpen'. En kon niet langer wachten, heb toch getest, tuurlijk negatief. Ik wacht nu toch maar af dat mijn ongi echt uitblijft.Wil gewoon zo graag een kindje van ons tweetjes. Je hoort wel eens van die verhalen dat vrouwen direct het gevoel hebben zwanger te zijn. Snap niet hoe dit dan voelt. Dacht dit ook al eens eerder, maar niks hoor.Nu voel ik het niet en denk je meteen dat het dan weer niet raak zal zijn. De tijd zal het leren zullen we maar zeggen. De weken vliegen zo wel voorbij zeg.

Heel veel succes met wachten allemaal en hopelijk hebben we genoeg glitters opgevangen van de zwangeren op t forum.

groetjes en liefs Ilona

he meiden
hoe is het nu??
ik moet nog 8 dagen wachten voor nod
ik hoop zo voor ons allemaal dat we zwanger zijn??? dan word het nog druk op het zwangeren forum!!!! hihih

ik heb nog nergens last van, we zien wel, t is voor mij eigenlijk nog te vroeg om er mee bezig te zijn, maar ja t gaat gewoon vanzelf...... kan het niet helpen.

succes he ,

liefs wilma

De drang naar het plassen houd aan net als de moeheid en kribbigheid.

Mijn buik is wat rustiger als vh weekend maar nog wel een zwaar gevoel in de onderbuik.

Zelfs mijn mannetje zei gister meerdere malen moet je alweer plassen!!!??
Idem over vermoeidheid en kribbigheid sprak ie me aan.
Volgens hem ben ik gewoon niet fit ...

Tja het kan, misschien heb ik ook wel wat onder de leden, maar moet echt binnen notime weer plassen als ik net geweest ben, en blaasonsteking lijkt het mij niet want dan is het ook branderig (heb het helaas nogal regelmatig gehad een paar jaar terug)
Maar goed ik denk dat ik straks toch ff urine op ga vangen en ff naar dokter breng om te testen dat het blaasonsteking kan zijn.

Ik heb zo sterk het idee dat het raak is dat ik er gewoon bang voor ben, ik duw het idee sinds gistermiddag hard weg, ben bang dat het straks niet zo is en dan komt de klap wel hard aan.

Na 8 mnd begin je toch wel te hopen dat het dan toch nog mag, ook hoop ik gewoon dat ik niet in okt naar de gyn hoef, dan zou ik nml op lijst komen voor operatie.

O mensen dit valt me zo zwaar,als ik nog zwanger mag raken hoop ik dat gewoon snel te weten, inmiddels begint de onzekerheid dat het misschien niet meer mag erg aan me te vreten.vooral door de kwaaltjes die ik nu heb de laatste dgn.

Het zou heel erg zijn als ik niet meer kinderen kan krijgen, maar als ik het dan maar weet dan weet ik waar ik aan toe ben.
Dan kan ik het een plaatsje gaan geven.Deze onzekerheid is heftig hoor.

Gelukkig heb ik een heel mooi en lief prinsesje van 2 die heerlijk aan t peuterpuberen is , dus die geeft mij wel aardig afleiding!!

Dames nog een paar dgn, ik ga echt niet eerder testen pas zondag denk ik en anders na het weekend, bij mijn vorige kwam 2 dgn na nod een echte duidelijke streep, op nod zelf heel lichtjes.
Ik verwacht zaterdagavond de duivels, (meestal na 10en)dus spannend.,..

En jullie hoe gaat het met jullie??
Caro??hoe ist het met jou, wanneer ga je testen?? en jullie?? of denken jullie dat het niet raak is?

Terug
Bovenaan