De drang naar het plassen houd aan net als de moeheid en kribbigheid.
Mijn buik is wat rustiger als vh weekend maar nog wel een zwaar gevoel in de onderbuik.
Zelfs mijn mannetje zei gister meerdere malen moet je alweer plassen!!!??
Idem over vermoeidheid en kribbigheid sprak ie me aan.
Volgens hem ben ik gewoon niet fit ...
Tja het kan, misschien heb ik ook wel wat onder de leden, maar moet echt binnen notime weer plassen als ik net geweest ben, en blaasonsteking lijkt het mij niet want dan is het ook branderig (heb het helaas nogal regelmatig gehad een paar jaar terug)
Maar goed ik denk dat ik straks toch ff urine op ga vangen en ff naar dokter breng om te testen dat het blaasonsteking kan zijn.
Ik heb zo sterk het idee dat het raak is dat ik er gewoon bang voor ben, ik duw het idee sinds gistermiddag hard weg, ben bang dat het straks niet zo is en dan komt de klap wel hard aan.
Na 8 mnd begin je toch wel te hopen dat het dan toch nog mag, ook hoop ik gewoon dat ik niet in okt naar de gyn hoef, dan zou ik nml op lijst komen voor operatie.
O mensen dit valt me zo zwaar,als ik nog zwanger mag raken hoop ik dat gewoon snel te weten, inmiddels begint de onzekerheid dat het misschien niet meer mag erg aan me te vreten.vooral door de kwaaltjes die ik nu heb de laatste dgn.
Het zou heel erg zijn als ik niet meer kinderen kan krijgen, maar als ik het dan maar weet dan weet ik waar ik aan toe ben.
Dan kan ik het een plaatsje gaan geven.Deze onzekerheid is heftig hoor.
Gelukkig heb ik een heel mooi en lief prinsesje van 2 die heerlijk aan t peuterpuberen is , dus die geeft mij wel aardig afleiding!!
Dames nog een paar dgn, ik ga echt niet eerder testen pas zondag denk ik en anders na het weekend, bij mijn vorige kwam 2 dgn na nod een echte duidelijke streep, op nod zelf heel lichtjes.
Ik verwacht zaterdagavond de duivels, (meestal na 10en)dus spannend.,..
En jullie hoe gaat het met jullie??
Caro??hoe ist het met jou, wanneer ga je testen?? en jullie?? of denken jullie dat het niet raak is?