NOD 27 oktober

Allo Dames,

Ik krijg de kriebels in mijn buik! Zo`n bericht van bieb hier op het forum, ik wil dat volgende week ook doen, en het liefst zou ik het van de daken gaan schreeeeeeeeeeeeuwen!!!!!!!! Maar heb met mijn mannetje afgesproken als het voor de kerst nog lukt, dat we dan 'cadeau' doen aan onze ouders...dus dat wordt stilhouden...

Sorry wordt een beetje hyper! Mijn vent is over een paar uurtjes thuis, mijn broer komt zo om nog wat te klussen en dan moet ik weer snel afsluiten

Nog een week te gaan....

Hoi Allemaal,

Ik verwacht ook op 27 okt mijn NOD.   Op 26-09-06 ben ik gestopt met de pil.
WIj gaan nu voor een 2e kindje. Mijn zoontje is nu net 2 jaar geworden. zelf ben ik 30.

Ik weet nog van de vorige keer, dat ik de eerste maand na het stoppen met de pil allerlei zwangerschapskwalen had; pijnlijke borsten, buikpijn, misselijk e.d.
Nu heb ik dat weer en hoop natuurlijk dat het raak is,maar we hebben er niet echt bewust aan gewerkt.

Voor mijn  eerste zwangerschap was ik er heel erg met een eventuele zwangerschap bezig en na 3 maanden had ik dat laten varen en toen ben ik zwanger geworden, terwijl het in theorie eigenlijk niet zou kunnen.

Ik vind het wel leuk om te kletsen met jullie en elkaar op de hoogt houden.
Hopen maar dat het bij iedereen snel lukt.

groetjes !!!

Hallo meiden

Vanochtend bedacht ik me ineens moet ik voor mijn NOD nu uitgaan van mijn langste cyclus? of van mijn gemiddelde cyclus?
In geval  van het laatste, kan ik woensdag al testen!

Ik ben alleen bang dat het deze keer niet raak is, ik heb zo'n naar voorgevoel dat de rode duiveltjes   vandaag bij me op bezoek gaan komen. Ik heb zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik...

Saskia

Hallo Ladies!

Ik ben stout geweest......  ik heb me vanochtend niet kunnen bedwingen en toch een test gedaan, en hij was natuurlijk negatief, maar ergens hoopte ik toch dat er een klein dun streepje zou verschijnen, maar helaas.... Zelfs met de grootste verbeelding, stond er nog helemaal niets....

Ik had dit eigenlijk ook wel nodig denk ik, ik ben er gewoon veel te veel mee bezig en als ik nu al een nega test heb, kan de klap vrijdag niet meer zo groot zijn als de duivels er toch doorkomen.....

Ik heb ook al een beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik en vanochtend was mijn temp. 36.4, das een stuk lager als de dagen ervoor, dus ik vermoed dat het ronde twee wordt voor mij...

Voor alle andere dames blijf ik natuurlijk duimen!!!

liefs kim

Hallo dames,

nou het weekend zit er weer op.
Op naar de R.D, denk ik, maar hoop het niet.
Mijn vriend is nu weer werken, en vond dat die R.D. nu absoluut niet mochten komen, want hij vond 7-7-2007 wel een hele leuke datum (dan zouden we uitgeteld zijn).

Als hij zaterdag pas thuis komt, dan doen we samen een test, ik wil niet langer wachten, en hij ook niet.
Mijn mannetje is er nu helemaal vol van, kan nergens anders meer aan denken, dat wordt ook een lekkere week voor hem...haha

nog 5 dagen............. houden jullie het nog vol?

Kim ik heb gisteravond een test gedaan, ik dacht: nu is mijn mannetje nog thuis, het zou leuk zijn als ie nu al positief geeft, maar dat doet ie niet....

Hai
ik lees veel pogingen over stoppenmet roken. Of het zwanger worden nu wel of niet lukt heb je niet zelf in de hand, maar het roken wel. Dus stop er gewoon mee. Stel dat je nu zwanger bent dan zijn de eerste celdelingen bezig en zit je lijf vol met nicotine. Wist je dat roken al de vruchtbaarheid van je foetus bepaalt? Dus als je een meisje krijgt worden nu in deze periode de kwaliteit van haar eitjes vastgelegd. Dus hoe eerder jullie stoppen hoe beter!
Het is ontzettend moeilijk, maar wle een enorme prestatie, bijna net als zwanger worden op zich!
Succes!

Hai Hai,

Ik ben het helemaal met het berichtje hierboven eens.
Ik ben nu al een week en 2 dagen gestopt, 1 keer gesteggeld, maar kreeg veel spijt daarna.
Het gaat me nu goed af moet ik zeggen

Ben nu 7 dagen over tijd, heb al een negatieve test gehad afgelopen zaterdag.
Gister dacht ik echt dat ik ongesteld ging worden, ik had last van mijn onderrug en van mijn onderbuik (de hele streek van voor naar achter)
Maargoed nu nog echt helemaal niks te zien en de pijn in mijn rug en buik zijn verdwenen.
Nog even proberen vol te houden en als er dan nog geen RD zijn dan ga ik maar weer een test doen.
Heb namelijk ook al 2 weken last van mijn tepels en heb een 3 weken terug ongeveer een erg drukkende onderbuik/blaas gehad.
Pfffff het wachten duurd zo langgggggggg
Lfs Niek

Heej Niek!

Ik leef met je mee meid! Ik moet nog 4 dagen tot mijn NOD en ik hou het wachten bijna niet meer vol! Kun je nagaan!

Ik duim voor je dat je snel een positieve test krijg en anders dat de duivels zich melden, dan weet je waar je aantoe bent en kun je weer verder!!!

Sterkte, liefs Kim

Terug
Bovenaan