nod 30 nov. we zijn met velen

Hallo wat veel zwangeren weer! Fantastisch, gefeliciteerd
Mijn ongi is nu echt doorgezet vandaag  baal er echt stevig van.
Nu alweer op naar ronde 7. Schaam me wel een beetje tegenover al diegenen die al 2 jaar ofzo bezig zijn  maar zit echt wel even flink in een dip.

Eén ding is prettig, ik werd al ongi 2 dagen voor ik het had verwacht. Da's in ieder geval beter dan wachten nà de NOD en vervolgens nog ongi worden. En het zet nu tenminste door, die . Gisteren niet echt, nog meer onzekerheid, maar nu is het echt zeker. Maar toch balen!!!

Hebben jullie dat ook? Elke keer heb ik weer data in m'n hoofd zo van: als ik nu zwanger ben, ben ik precies uitgerekend rondom onze trouwdag, of:  als ik nu zwanger ben, kan ik het precies vertellen met kerst... en elke keer is het weer niet zo...

Ben nu lekker verre reizen gaan kijken op het internet en toen mijn ventje thuiskwam en vroeg waarom, zei ik: omdat het toch nog minimaal een jaar duurt voordat we een keer een kindje krijgen.  

Sorry hoor wilde even tegen jullie aanklagen.

Hoi allemaal,

Vandaag is mijn NOD. Allemaal wel spannend dus.
Ik ben nog niet zo lang bezig, maar je weet maar nooit.
Dit is de tweede ronde voor de 1e.
Ik heb nog nergens last van alleen van behoorlijk pijnlijke tepels .
Maar dat wil nog niets zeggen toch?

Ik wens iedereen succes en voor degene die wel ongi zijn geworden : veel succes in de volgende ronde!!

okee, samenvattinkje op deze pagina:

the mama                  30 nov
jajo                                        30 nov
bloem kate                30 nov
maike                          30 nov
estelle79                  28 nov        
olivia24                  29 nov        (helaas )
brusje                        30 nov
patries81          30 nov
fitje                          30 nov
sofie27                  30 nov
nanking                  30 nov
ikjes                          27 nov          (ZWANGER!)
dami1981          29 nov
lunatje                  29nov.

het toilet wordt deze dagen echt een stressvol ding! wel of niet, wat gaan we aantreffen.... de test brand in de kast.... HELP! verder onwijze voortekenen, zo erg heb ik ze niet eerder gehad. Borster boelie au, zo misselijk ben ik ook nog niet eerder geweest. Koffie kan ik al niet meer hebben... maar voor hetzelfde geld beeld ik het me allemaal in..... bleach  hoe gaat het met jullie? ik ben benieuwd. om het goed bij te kunnen houden heb ik een lijstje gemaakt alleen voor deze pagina! houden jullie m bij?
groetjes, fitje

okee, samenvattinkje op deze pagina:

the mama                  30 nov
jajo                                        30 nov
bloem kate                30 nov (zwanger)
maike                          30 nov
estelle79                  28 nov        
olivia24                  29 nov        (helaas )
brusje                        30 nov
patries81          30 nov
fitje                          30 nov
sofie27                  30 nov
nanking                  30 nov
ikjes                          27 nov          (ZWANGER!)
dami1981          29 nov
lunatje                  29nov.

Ja ik ben zwanger!!!
Ik hoop het voor jullie ook!!
We houden elkaar op de hoogte.
Groetje
Bloem

He Hallo,

Gefelciteerd!!!! wat zijn er veel zwangeren.. voor degene die nog geen NOD hebben, succes nog even!!!
en voor degene die ongi is geworden, succes de volgende maand.

ook ik ben ongi geworden, terwijl ik, tot gisteren, toch wel het gevoel had dat het 'raak' zou zijn... voel me dit keer ook wel een beetje depri. al mag dat natuurlijk niet want sommige van ons zijn al langer bezig en dan schaam ik me ook nog wel een beetje dat ik me dan zo rot erover voel...

gr.

Hallo dames,

Voor degene die zwanger zijn gefeliciteerd en geniet ervan ..
En voor degene die toch de duivels zijn tegenkomen geef het niet op gewoon blijven proberen klussen kan ook leuk zijn

Nou morgen moeten oorspronkelijk met duiveltjes komen heb nog geen tekens dat ze onderweg zijn en ook nog geen tekens dat ik zwanger zou moeten zijn dus allemaal nog heel erg spannend!

Wil mezelf het liefst ook niets aan praten dat kan het ook niet tegenvallen. Nou tegenvallen doe het toch wel maar jullie weten wel wat ik bedoel.

Meiden ik hou jullie op de hoogte, als ik morgen nog geen rode duiveltjes heb ga ik zaterdag maar eens testen als ik het dan vol hou hihi..

Succes allemaal, ik hoor van jullie!

Maike..

Terug
Bovenaan