NOD 5 Maart

he meiden nog alles rustig hier niet alte veel kwaaltjes lees ik .
heb zelf nog nergens last van ,hoop volgende week wel maar ja wie zal het zeggen.

groetjes iris 32j 10de 2de

Hey, mag ik er ook nog bij?

Mijn NOD was normaal op 14 maart als ik een cyclus van 33 dagen had, maar nu heb ik vandaag mijn ei gehad, of dat denk ik toch( hopelijk, want mijn verloofde heeft moeten presteren zene) en dan zou het een cyclus van 28 dagen kunnen zijn en dan zou mijn NOD op 9 maart zijn. Mijn lichaam is een beetje in de war denk ik. Maar voorlopig als ik geen ander eigevoel krijg binnen enkele dagen hou ik het dan maar op NOD maart en dan zit ik nu dus op het wachtbankje. Ik hoop alvast aan al wie lekker naast me zit dat het deze keer lukt. Dan gaan we lekker allemaal naar het volgende forum
Ik ben 1 jaar en 3 maanden bezig, maar na schildklieroperatie drie weken geleden beginnen we gewoon opnieuw te tellen.
Dus Mamasita, nu nog eventjes 30 jaar,terug ronde 1, 1ste  wondertje

Groetjes    

Hé Meike,

Ik werk op een kantoor, dus heb ook alle tijd om af en toe hier op de site te kijken! En heb dus ook wel de tijd om er mee bezig te zijn. Soms dagen druk en ben ik er minder mee bezig, maar sommige dagen...
Mijn buikpijn en gevoelige tepels nemen iets af volgens mij. Dus misschien had het toch met een verlate eisprong te maken ipv een eventuele zwangerschap. Ik weet het ook allemaal niet haha.
Hoe is het bij jou nu?

Hallo Meike en alle anderen,

Mijn NOD is ook op 4 of 5 maart. Heel spannend. Het is voor ons ronde 4 voor ons 2e kindje. Vorige maand heb ik een hele vroege miskraam gehad (voelde me zelfs nog niet zwanger), maar ik hoop dat het dit keer raak is (net als jullie dat natuurlijk ook hopen).

Heel spannend dus!

Groetjes,
Lies

pffff meiden zit er efffe doorheen.
het op een internet een test gedaan en daar hoe je vruchtbaarheid te bevorderen.
dit niet goed dat niet doen enz.
voorbeelt niet elke dag klussen zaad produktie enz.
 www.menstruatie.net  staan tips            voor het bevorderen van de bevruchting.
is niet leuk om te lezen dat je niet goed bezig bent maar wel fijn om te weten dat het anders moet.
deze maand waaarzchijnlijk voor niets geklust maar wel elke dag lol gehad hihihihihi

pffff meiden zit er efffe doorheen.
het op een internet een test gedaan en daar hoe je vruchtbaarheid te bevorderen.
dit niet goed dat niet doen enz.
voorbeelt niet elke dag klussen zaad produktie enz.
 www.menstruatie.net  staan tips            voor het bevorderen van de bevruchting.
is niet leuk om te lezen dat je niet goed bezig bent maar wel fijn om te weten dat het anders moet.
deze maand waaarzchijnlijk voor niets geklust maar wel elke dag lol gehad hihihihihi

He eindelijk!!
2 streepjes!! dacht dat het nooit meer zou gebeuren.... En nu maar hopen dat de zaadjes goed zwemmen.. hahaha....

Hoe is het met iedereen? nog rustig aan het afwachten? iedereen de eisprong al gehad?

Groetjes Lisanne

hallo allemaal,

mijn NOD is ook ongeveer rond 6 maart,
ben samen met mijn vriend nu aangekomen in de 6e ronde voor ons 1e kindje.
ik begin ongeduldig te worden.
ik ben ongeveer 1,5 jaar geleden gestopt met de pil, en sindsdien heb ik altijd regelmatige cyclus gehad van 28 dagen, tot 3 maanden terug toen was het 35 dagen.
toen had ik ook echt het gevoel dat ik zwanger was. gevoelige tepels, lichtelijk misselijk, moe. en ik had totaal geen last van mijn menstuaiepijn... 3 dagen van te voren krijg ik al buikkrampen en pijn in de onderrug. nadeel van het stoppen met de pil.
ik reken iedere maand wel uit wat mijn vruchtbare dagen zouden moeten zijn en wanneer mijn eisprong zou moeten zijn. Tijdens de maand ben ik hier verder niet zo mee bezig, ik wil er niet zo geforceerd mee bezig zijn. maar nu het nog steeds niet lukt ....
ik voel mijn eisprong ook niet.
We hebben gemiddeld 3 keer per week sex en rond de vruchtbare dagen wat vaker.
iedere keer weer ongesteld worden voelt echt als zon teleurstelling.
in november is een goede vriendin van me bevallen van de 1e en daar zie ik gewoon hoe mooi het is om zon klein wezentje te krijgen en te zien groeien.
ik zit afgekeurd thuis, heb daardoor alle tijd om met zwanger worden bezig te zijn, echter ook alle tijd om te twijfelen aan allerlei dingen zoals waarom het nou niet zo snel gaat.

nou nu neem ik ook plaats op het wachtbankje en ik hoor wel hoe het bij jullie gaat.

Terug
Bovenaan