hallo allemaal,
mijn NOD is ook ongeveer rond 6 maart,
ben samen met mijn vriend nu aangekomen in de 6e ronde voor ons 1e kindje.
ik begin ongeduldig te worden.
ik ben ongeveer 1,5 jaar geleden gestopt met de pil, en sindsdien heb ik altijd regelmatige cyclus gehad van 28 dagen, tot 3 maanden terug toen was het 35 dagen.
toen had ik ook echt het gevoel dat ik zwanger was. gevoelige tepels, lichtelijk misselijk, moe. en ik had totaal geen last van mijn menstuaiepijn... 3 dagen van te voren krijg ik al buikkrampen en pijn in de onderrug. nadeel van het stoppen met de pil.
ik reken iedere maand wel uit wat mijn vruchtbare dagen zouden moeten zijn en wanneer mijn eisprong zou moeten zijn. Tijdens de maand ben ik hier verder niet zo mee bezig, ik wil er niet zo geforceerd mee bezig zijn. maar nu het nog steeds niet lukt ....
ik voel mijn eisprong ook niet.
We hebben gemiddeld 3 keer per week sex en rond de vruchtbare dagen wat vaker.
iedere keer weer ongesteld worden voelt echt als zon teleurstelling.
in november is een goede vriendin van me bevallen van de 1e en daar zie ik gewoon hoe mooi het is om zon klein wezentje te krijgen en te zien groeien.
ik zit afgekeurd thuis, heb daardoor alle tijd om met zwanger worden bezig te zijn, echter ook alle tijd om te twijfelen aan allerlei dingen zoals waarom het nou niet zo snel gaat.
nou nu neem ik ook plaats op het wachtbankje en ik hoor wel hoe het bij jullie gaat.