NOD 8mrt , Symptomen?

Wauw gefeliciteerd met het geweldige nieuws! En wat fijn dat je al zo vroeg kon testen.
Ik heb net ook getest maar negatief helaas. Ik vind het lastig om te bedenken wat het nu is. Ben ik wel zwanger maar is er nog niet genoeg HCG? Of moet ik gewoon geduld hebben en wachten tot mn mentruatie komt.
Ik ga nu gewoon wachten tot mn NOD en dan test ik weer als ik inmiddels dan niet ongesteld ben. NOD is 8 maart. Gaan het zien.

Dankjulliewel! ?
xxnellekexx gewoon morgen even testje doen hoor,wie weet! 
Roosenfien BAM moeder is... Bewust Alleenstaande Moeder. Er is overigens wel goed contact met de vader van mijn 1e, wat ook de vader van deze 2e zwangerschap is. En ik ken hem al vanad de kleuterklas ,dus dat scheelt.
Duimelijntjee Misschien beter even wachten tot NOD, je HCG kan inderdaad nog niet hoog genoeg zijn. Wie weet krijg je gewoon een positieve uitslag op je NOD. 
Ik hoop zo dat het voor jullie ook raak gaat zijn over een paar dagen.. ik gun het jullie.

Wat leuk dat wij allemaal dicht bij elkaar liggen de met NOD. Mijn NOD is 7 maart, vorige week 2 dagen steken/krampen in mijn buik gehad en sinds zondag last van plekjes wat jeukt op mijn bovenbenen, buik. Verder helemaal geen klachten.
voorheen wel last gehad van zere borsten, opgeblazen gevoel maar sinds 3 maanden heb ik daar geen last meer van.

Gefeliciteerd MevrouwtjeTheelepel, wat gaaf!
bij mij nog niks gebeurd.... ja ik voel steekjes in mijn onderbuik, maar durf nog niet te zeggen of dat menstruatiekrampen zijn. Voelt wel iets anders aan. Verder geen symptomen oid, dus ik durf bijna niet te hopen en denk elke keer dat ik vast ongesteld wordt. 
Vannacht wel gedroomd dat ik een positieve test had en dat gelijk al mijn collega’s het wisten en aan iedereen vertelde hahaha. Ik ben heel benieuwd, zit nu in het buitenland en kan/wil daardoor pas thuis eventueel een test doen, wat de drang naar eerder testen wel makkelijk verkleind:)

Spannende tijden na de NOD toe.

Ik ben zojuist uit de onzekerheid gehaald. Ongesteld helaas. Rond mn volgende eisprong zijn we op citytrip dus de omstandigheden zijn dan wel goed en ontspannen.

Gefeliciteerd MevrouwtjeTheelepel, wat geweldig! 
Ik heb vandaag enorme krampen, zo hevig dat ik er zelfs even weg moest 'puffen' en mn gezicht vertrok. Daarna een zeurderige pijn.. Zo vreemd! 
Ik durf nog niet te testen, maar blijf gevoelige borsten houden en vlagen van misselijkheid.. Weet echt niet meer wat ik er van moet verwachten.
Heb gisteren wel de 'babyspullen' die ik had (om mn vriend te verrassen en het nieuws te delen) weggelegd. In de zin van, misschien als ik er niet meer tegen aan kijk, ik het makkelijker los kan laten en mezelf niet meer zo gek maak.
Word er echt gestoord van, die onzekerheid.

Terug
Bovenaan