NOD April 2019

Nu snap ik er helemaal niets meer van?!
op 10-04 zag mijn gynocoloog bij de echo dat ik net een eisprong had gehad ze had het over ongeveer een week daarvoor. 
Nu heb ik vandaag opeens heel licht bloed met afvegen ??? ben ik nu ongesteld en kan ik doorschuiven naar de volgende maand. Of eventueel een innestelingbloeding?
ik wordt een klein beetje gek. Ik ging naar de gync om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus , eisprong etc. Maar ik begrijp een nog niets van. 

Hallo dames,
woensdag is mijn verwachte menstruatie. Zojuist 2 action early tests gedaan en 2 lichte strepen.. 
zou het echt? Kan het nog niet geloven. 
Wanneer moet ik de huisarts bellen?

Het is nog 1,5 week tot mijn NOD, maar ik heb weer eens een koortslip die ik vaak 1 - 1,5 week voor menstruatie krijg dus ik ben bang dat ik een maand ga opschuiven. Tot het zeker is hou ik wat lichte hoop, maar ga er niet vanuit 

[quote quote=10190948]Hallo dames, woensdag is mijn verwachte menstruatie. Zojuist 2 action early tests gedaan en 2 lichte strepen.. zou het echt? Kan het nog niet geloven. Wanneer moet ik de huisarts bellen?[/quote]
ik duim voor je zou echt super zijn.
Ninel ook voor jou duim ik! 
lapjesendraadjes balen sterkte. Hoop dat het de laatste keer is. 

Ik zit nog in de wachtstand..... Nod verwacht ik volgende week dinsdag... 

Beste dames . Ook ik ga door naar de maand mei?
erg teleurgesteld want dat me echt anders te voelen dan andere maanden. Wat kan je lichaam je toch vreselijk in de zeik nemen.. Gefelicteerd voor de meiden die het deze maand wel gegunt is!

Beste dames, 

Mijn NOD is aankomende vrijdag. Nu heb ik sinds afgelopen donderdag heel licht bruin verlies echt minimaal en alleen met afvegen. Weet iemand wat dit kan zijn? Innesteling of toch menstruatie? Maar dat lijkt me wel heel vroeg een week voor menstruatie al lichtbruin... 

Afwachten is zo moeilijk! ?

Groetjes...

Goedemiddag allemaal,
vanmiddag een clearblue test gedaan en er stond toch echt zwanger op :D
super blij!!
ik hoop voor de andere dames op hetzelfde resultaat ?

Terug
Bovenaan