NOD April 2019

Hoi allemaal,

Ik had een positieve test in mijn handen met: zwanger 2-3 weken! :) 
Helemaal happy, maar tegelijkertijd bang om nog een miskraam te krijgen. Probeer positief te denken.
Hoop voor nog meer dames met een positieve test! XXXXX

Wat spannend allemaal zeg! Voor degene met een positieve test van harte gefeliciteerd! ? En voor degene die naar volgende maand moeten.. Sterkte weer! Blijft teleurstellend! 
Ik heb woensdag mijn NOD en we hebben flink geklust, onbewust eigenlijk, want ik ben er totaal niet mee bezig deze maand. Zag in de app dat we goed ons best hadden gedaan, haha! Ik kreeg nu een melding in de app en dacht ohja! Is even kijken. Enne.. Daar waar ik nogmaal 4 dagen voor m'n NOD kwaaltjes heb en al wat bloedverlies, heb ik dat nu totaal niet. Dat lees is vaak.. Ik moet nog 2 dagen wachten en hoop het zo ontzettend! Die is de 5e ronde dus het zou heeeeeeeel gaaf zijn, maar er zit niks anders op als wachten!

Succes en sterkte allemaal ♥ ? 

Ha allemaal, 

Ik kom ook even mee-kletsen... Gefeliciteerd voor wie een positieve test in handen had! En sterkte voor wie naar de volgende maand door moet. 

Mijn NOD is 18 april, over 2 dagen dus - maar ik slik Progesteron na IUI behandeling, dus als het goed is blijft de menstruatie sowieso uit. En vanmorgen toch echt een tweede streepje op de Sensitest... nog geen knaller, maar wel duidelijk te zien.
Het blijft ontzettend spannend, we hebben al drie miskramen meegemaakt (bij mijn partner). Rationeel weet ik wel dat mijn lichaam best anders kan werken dan haar lichaam en dat mijn kans op een miskraam niet groter is omdat zij al miskramen gehad heeft, maar we weten inmiddels maar al te goed dat een positieve test nog maar de eerste stap van een hele lange weg is. Dus nog even doorduimen... 

Klinkt goed McBunny! Wellicht over 2 dagen dan een knaller.

Omdat wij begonnen zijn voor een tweede met de insteek, we beginnen op tijd en dan zien we wel hoe lang het duurt, was ik eigenlijk best relax eronder. Nu mijn NOD dichterbij komt (over een week) merk ik dat de spanning toch stijgt en ik overal wat achter zoek. Zo kon ik dit weekend 2 dagen niet naar de wc waar ik daar normaal echt geen moeite mee heb en obstipatie kan  een symptoom zijn. Ook wat licht in mijn hoofs soms maar dat heb ik bij vermoeidheid ook. Wil mezelf niet gek maken met nog een week te gaan en pas 2e ronde, maar merk dat ik het toch lastig begin te vinden. 
Hoop dat deze week snel voorbij is, gelukkig met Pasen genoeg leuke dingen in de planning dus komt hopelijk goed

Ninel: spannend hè? Vind het nogal wat voor ons vrouwen haha.. Ons geduld word zwaar op de proef gesteld! Fijn dat er inderdaad wat afleiding aankomt.
McBunny: ergens gefeliciteerd en ergens snap ik dat je dat nog niet zo ziet! Wat spannend zeg! Lijkt me vreselijk. Wel grappig ik zit ook op woensdag! Maarem... Ik gun het jullie! Na zo'n zware tijd mag er wel een lichtpuntje komen. Ik ga heel hard voor jullie duimen 

Hoi iedereen,
Gefeliciteerd aan iedereen die goed nieuws heeft mogen krijgen!
Iedereen die nog nog geen goed nieuws heeft gekregen, ik duim voor jullie!!
Ik ben helemaal nieuw hier én in het hele zwanger worden traject, maar hoop hier ook een beetje ervaringen uit te kunnen wisselen. 
Ben sinds augustus van de pil (na 15 jaar, maar pas sinds maart zijn m'n man en ik echt bezig om zwanger te worden. Super spannend! Deze maand dan ook getempt en ovulatietestegen gedaan.. :) Mijn NOD zou komende zondag, 22 april, zijn. Ik voel van alles, maar of het nu PMS (waar ik meestal niet echt last van heb) of mezel voor de gek houden is, weet ik niet... Ik ga ervan uit dat het niet zo snel lukt, maar wie weet... Leuk in ieder geval om ervaringen van 'lotgenoten' te lezen hier :)!

Terug
Bovenaan