Herkenbaar MimaM, mijn NOD is woensdag en was vandaag in dorp en twijfelde ook om een early test te gaan halen. Uiteindelijk niet gedaan, inderdaad om teleurstelling te voorkomen en ik ook met mijn vriend heb afgesproken dat we pas testen als ik echt overtijd ben (om gek makerij te voorkomen).
Wij zijn net voor de tweede bezig onder het mom, je weet nooit hoe lang het duurt en het is niet erg als het niet meteen raak is, daardoor ben ik ook best relax eronder. Maar sinds woensdag (week voor NOD) begint de spanning bij mij ook op te bouwen. Maar denk dat rustig blijven beste werkt, je maakt jezelf anders alleen maar gek denk ik.
Het is natuurlijk aan jou, maar ik denk dat even afwachten tot je NOD en dan pas testen meer zekerheid geeft.
BabyAD, een week voor NOD zou een innesteling kunnen zijn. Maar wat ik daarover weet is dat je dan maar een beetje bloed hebt en wat ik gelezen heb maximaal 2 dagen. Vind het daarom lastig te zeggen. Ik zou je NOD even afwachten, of het door zet en anders testen, dan heb je zekerheid.
Succes!