NOD April 2019

[quote quote=10192085]Ja, Jaent, ik zie ook een streep! Ik doe heel er m’n best om pas echt met Pasen te testen.. Moeilijk Kellove, jij gaat ook zondag testen? Ik duim voor je![/quote]
Ja ik denk t wel haha. Riep gister al zal ik morgen testen zei mn vriend nee wacht nou maar. 
Nog niet eerder zn drang tot testen gehad haha 

Fijn!!  de streep is ingedroogd heel duidelijk. Afwachten nu. Dit wordt  ronde 7 ronde 18 in totaal, al sinds jun17 bezig voor tweede kindje. 2 missed abortion gehad beide na acht weken. Spannend ...

Hee meiden, ik was deze ronde echt heel relaxted. Ook denk ik door het gebruik van de ovulatietesten. Nu merk ik wel aan mezelf dat ik toch wat nerveus word en er weer meer mee bezig ben nu mijn nod dichterbij komt. Mijn nod is over 4 dagen (dinsdag). Ben aan twijfelen of ik niet al iets eerder een testje kan doen of dat ik toch wacht tot dinsdag om teleurstelling te voorkomen als het niet zo is.

Dag dames,
Mijn man en ik zijn ondertussen bij ronde 12 beland, we lopen ook in het ziekenhuis, maar daar zijn nu enkel nog onderzoeken gaande. Maandag is mijn NOD, en eigenlijk heb ik altijd voor mijn NOD 1 a 2 dagen vooraf bruineafscheiding. Maar deze keer heb ik al vanaf afgelopen dinsdag bruineafscheiding, en deze houd nu al (sporadisch) 4 dagen aan, dus 7 dagen voor NOD. Ik merk het enkel bij afvegen, en na gemeenschap is het ook wat meer. Het is ook niet elke keer bij het toitlet bezoek, maar af en toe...... Soms ook lichte krampen. Wat denken jullie?

Herkenbaar MimaM, mijn NOD is woensdag en was vandaag in dorp en twijfelde ook om een early test te gaan halen. Uiteindelijk niet gedaan, inderdaad om teleurstelling te voorkomen en ik ook met mijn vriend heb afgesproken dat we pas testen als ik echt overtijd ben (om gek makerij te voorkomen).
Wij zijn net voor de tweede bezig onder het mom, je weet nooit hoe lang het duurt en het is niet erg als het niet meteen raak is, daardoor ben ik ook best relax eronder. Maar sinds woensdag (week voor NOD) begint de spanning bij mij ook op te bouwen. Maar denk dat rustig blijven beste werkt, je maakt jezelf anders alleen maar gek denk ik. 
Het is natuurlijk aan jou, maar ik denk dat even afwachten tot je NOD en dan pas testen meer zekerheid geeft. 

BabyAD, een week voor NOD zou een innesteling kunnen zijn. Maar wat ik daarover weet is dat je dan maar een beetje bloed hebt en wat ik gelezen heb maximaal 2 dagen. Vind het daarom lastig te zeggen. Ik zou je NOD even afwachten, of het door zet en anders testen, dan heb je zekerheid. 
Succes!

Ninel ik snap wat je bedoeld. Ik ga wel alleen testen, juist omdat ik bang ben voor die teleurstelling. Als het dan zo is dan verras is mijn vriend en als het niet zo is dan ben ik alleen teleurgesteld en wacht ik mn ongesteldheid af. Ik wil er ook niet teveel druk op leggen bij hem. We zien wel wanneer het raak is zegt hij zelf altijd (natuurlijk denken wij vrouwen daar anders over en houden wij alles bij).
Hopelijk hebben we nog geluk deze maand, we zullen het zien volgende week. Misschien ga ik pas testen als ik een paar dagen overtijd ben als ik dat volhou.

Terug
Bovenaan