NOD April 2019

@McBunny
Ja, gisterochtend getest. Helaas negatief  Echter nog steeds niet ongesteld, alleen een heel klein beetje roze afscheiding gehad. Het gaat totaal anders als normaal. Of het is raak of de innesteling is mislukt en daarom duurt het langer. Het blijft spannend. Morgen weer even testen als er nog niks is.
Ach dat was niet mijn bedoeling hihi. Ik gun het jullie gewoon zo ? 

Hallo allemaal! Ook wij zitten in spanning! Pas 27/28 april nodig Mar al elke x misselijk,hoofdpijn, verhoogd temperatuur dus wie weet!!! We moeten nog weekje wachten voor we kunnen testen! Al veel mensen positiefe test?

Oeh spannend @Coraliene 
Ik heb afgelopen donderdag negatief getest, maar ben nog steeds niet ongesteld. Heb een hele strakke cyclus van 28/29 dagen, dus kan al wel zeggen dat ik op de 4e dag van mij NOD zit. Best gek. Wel wat rozige afscheiding gehad, maar meer niet. Weet niet wat me lichaam allemaal aan het doen is. Wacht nog even tot na de Pasen met testen.
Voor jou is het nog weekje spannend! Ik ga duimen  Aan je symptomen te lezen zou het zo maar kunnen! 

Hier is het ook heel spannend... Had m'n NOD gisteren, maar tot nu toe nog helemaal niets... En het voelt ook niet alsof er iets gaat gebeuren, dus dat geeft hoop! Natuurlijk heb ik getest, maar ik zag (binnen de afleestijd) maar heeeeeel lichtjes iets, dus het kan zijn dat ik het me inbeeldde... Van de week dus nog eens testen.
Hopelijk krijgen anderen later deze week ook nog mooi nieuws :)

Hallo allemaal,
Ik had mijn dokter beloofd om er niet meer mee bezig te zijn toen ik na 40 dagen naar de dokter ging. Ik was altijd 28... Mijn cyclus werd uiteindelijk 67 dagen! Nu zit ik op 29 en ga morgen een test doen. Wil gewoon weten of ik weer heel lang moet gaan wachten op mijn ongesteldheid of dat ik gewoon zwanger ben. Ik schat de kans nihil aangezien ik helemaal geen symptomen heb behalve pijnlijke borsten die waarschijnlijk komen van mijn naderende ongesteldheid. 

Ik laat het morgen weten. 

MienMa dat is balen, hopen dat het volgende maand lukt, succes! 

Morgen is mijn NOD en lijkt nog niks aan te komen, nou was mijn cyclus na zwangerschap en pil wat van slag maar altijd juist korter dan 28 waar ik morgen dus op zit. Heb dus lichte hoop.
Wil qua gevoel eigenlijk morgen al testen, maar omdat ik dan nog niet echt overtijd ben twijfel ik. Moet morgen ook gewoon werken en ben vrijdag vrij, dus dan kan ik voor mijn idee ook met meer rust testen dan ‘snel’ voor het werk. Maar eigenlijk kan ik niet wachten, ook al paar meer met early test in handen gestaan maar me in kunnen houden. Ga vanavond maar met vriendlief overleggen en dan eens kijken wanneer te testen. Wordt nu toch wel spannend

Helaas ik sluit me aan bij ronde, mei.. De rode duivels kwamen gisteren alsnog.. Wel ben ik heel gek ongesteld. Niet eerder meegemaakt. Succes allemaal en voor degene met goed nieuws.. Van harte gefeliciteerd 

Terug
Bovenaan