NOD april 2020

@NoorSw: balen zeg! Maar het kan nog natuurlijk.. Vorige cyclus van jou was 47 dagen? Als je dan uitgaat van een eisprong 14 dagen voor NOD, dan zou je nu op dag 33 een positieve test moeten scoren. Ik duim voor je dat hij sneller komt natuurlijk!
De Actiontest is redelijk goedkoop, 5 voor 2,49. Dus voor die prijs kun je het niet laten iig. 
@Dorien, wat een geweldig nieuws zeg!!
@Chacha, ik hoop voor je dat het nu dan ook raak is!!
@Emma, wachten is lastig! Ik heb de vorige cyclus er ook best wat gebruikt.. Werd maar niet ongesteld en wist ook niet wanneer ik de eisprong had gehad.. Ik dacht al begin februari.. Maar alles was negatief.. Nu met de ovulatietest verwacht ik dat ik makkelijker af kan wachten omdat ik nu meer zeker weet wanneer ik NOD heb! (maar we zullen zien of ik echt zo geduldig ben). 

Dank jullie wel allemaal!! Ik was te ongeduldig om tot zaterdag af te wachten! Hopelijk voor jullie ook snel goed nieuws!

Gefeliciteerd dorien! Wat een al zo vroeg een positieve test!
Ik heb een vage cyclus, dagje te vroeg ongesteld en nu ipv 4 dagen al 6 dagen ongesteld what is happening. Deze maand zonder ovulatietesten, ben benieuwd hoe ik dat vind. We zijn nu wel veel thuis dus dat is wel gemakkelijk straks in die week ?

Wauw Dorien, fantastisch! Proficiat! ❤️
Ik heb eindelijk een knallende ovulatietest! Op dag 19. Vroeg voor mij! Normaal pas op dag 25-26. Deze cyclus begonnen met Monnikspeper, zou het daardoor komen? :)
Nu even gezellig hebben en dan is het weer duimen draaien! 

https://www.mupload.nl/img/2z6h4z5z7g2sp.jpeg

Gefeliciteerd Dorien! Hoop dat er veel volgen. 
Hier zitten we nu rond de eisprong misschien is die al geweest of vandaag zit nu op dag 14 heb een cyclus tussen de 25-28 dagen. 
Volgende maand toch maar weer met ovu testen denk ik. Al maken we het nu om de dag Gezellig dus dat zou ook goed moeten zijn.

Ik bedenk me nu dat mijn NOD op woensdag 15 april is, en in verband met pasen en ouderschapsverlof heb ik (yay), de 4 dagen voor NOD gewoon vrij... Nu hopen dat ik het hoofd gewoon koel kan houden, dat wordt afleiding zoeken! :D

Terug
Bovenaan