NOD april 2020

@ChaCha Ja moeilijk is dat rustig blijven he haha! We zitten vrij dicht op elkaar. Mijn ovutest was eindelijk weer positief op cd 15 (gister), dus ik verwacht NOD op 13 april. Succes met wachten en fingers crossed!

Lilaaa – 1e kindje – 4e ronde – 29 jaar – NOD 1 april

Marion – 1e kindje – 1e ronde (na MA) – NOD 1 april

Jolien – 2e kindje – 2e ronde – NOD 4 april

EmmaXx – 1e kindje – 5e ronde – 29jaar – NOD 4 april

LDorien – 2e kindje – 4e ronde – NOD 7 april

Chacha – 27 jaar – ronde 2 (na 2 zwangerschapsafbrekingen) – NOD 7-8/4

Sillasv – 1e kindje – 13e ronde – 23 jaar – NOD 9 april

Roomsoesje – 2e kindje – ronde 6 – nod 10-12 april

NoorSW – 1e kindje – 2e ronde – 26 jaar – NOD 11 april

Klaver4 – 4e kindje – (1e van partner) – 2e ronde – 39 jaar – NOD rond 11/12 april

Carolinerkj – 3e kindje(1e samen) ronde12- 40jaar_NOD 12 april

Liefje – 1e kindje – 6e ronde (2e ronde na BBZ) – 26jaar – NOD 14 april 

AnnK – 2e kindje – 4e ronde – 30 jaar – NOD rond 16 april

Sylvestertje – 2e kindje – 2e ronde – 32 jaar – NOD 18 april (op basis van 38 dagen, vorige cyclus was 48, gemiddeld genomen tussen 28 en 48)

Even mijn NOD aangepast :) 

Omg!! Ik heb net een test gedaan en hij is positief!! Mijn NOD was verschoven naar 4 april maar ik had zo een buikpijn steeds dat ik het wilde uitsluiten. Maar gewoon 2 streepje!!
Wauw

Gefeliciteerd LDorien ? ik moet nog wachten ik probeer het altijd uit te houden tot een dag na mijn NOD. Dat is in mijn geval 5 april Anders jaag ik er zoveel zwangetschastesten doorheen ? maar tot nog toe heb ik er niet echt een goed gevoel over. Maar we zullen zien! Spannende dagen zo .

Spannend EmmaXx, gelukkig niet heel erg lang meer! Ik had ook r ook niet echt een goed gevoel over. Maar het is toch echt zo! 
Blijft onwerkelijk deze wondertjes. Ik ga voor je duimen voor een positieve test!

@Liefje; super vervelend. In ieder geval wel fijn dat je je eisprong gevonden hebt. Afwachten nu maar!
@ChaCha; spannend. NOD komt nu toch ook wel dichtbij!
@Sylvestertje; ik zit inmiddels op dag 25 en nog geen piek gevonden. Wordt er ondertussen een beetje moedeloos van, maargoed niet opgeven. Door blijven testen en anders de volgende ronde die van de Action maar uitproberen.
@LDorien; aaaah wat leuk! Gefeliciteerd!!
@EmmaXx; dat is al bijna, nog heeel even geduld!
Fijne dag allemaal! Ik duim weer voor een positieve ovulatietest vandaag haha. 

LDorien, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan ;).
EmmaXx, zeer herkenbaar ?. Ik moet me ook echt inhouden om niet te beginnen testen! Heb er ook 4 liggen, niet echt handig om te wachten ?.
Noorsw, het komt zeker dichtbij! Maar ik probeer me echt kalm te houden. De teleurstelling zou zo groot zijn, zeker nu ik weet dat dit voorlopig de laatste ronde clomid was.. Heb wel buikpijn die ik herken van de vorige zwangerschappen. Voor m'n menstruatie lijkt dit me te snel, maar ik durf niet hopen ?.

Noorsw, wel lastig he als je ovulatie weg blijft. Ik had dit vorige maand, op dag 11 beginnen testen en pas op dag 25 positieve test ?. Het kan dus zeker! Ik gebruikte toen ook clearblue, lekker duur om lang te testen ?.

Terug
Bovenaan