Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
gebruikerJane
ja ondanks alles hebben we de afgelopen 2 weken wel gezellig gemaakt in de slaapkamer
want alles zit voor de rest wel goed alleen dan dat mn vriend t ineenkeer liever niet wil
maar ik denk persoonlijk na een goed gesprek met me schoonmoeder dat t wel weg trekt en dat alles goed komt
@sillasv Ik hoop het voor je
Niks is minder als je wederhelft ineens van gedachten veranderd. Ik hoop voor je dat het nu spontaan wel lukt en dan alles helemaal goed komt...
Hoi dames!!
Kan je al iets voelen voor de innesteling dan? Ik voel namelijk nog niks?. Wel had ik gisteren erge buikpijn maar dat kwam doordat ik dunne ontlasting had.. (sorry voor details)?.
@Liefje waarvoor had je een controle echo? Of had je dit al verteld maar heb ik het niet meegekregen..
@ChaCha hoe is het met de wachtweken? Ik merk dat ik begin te stressen ofzo ik weet het niet maar vind het gewoon super spannend!
succes iedereen!!!
Nee, symptomen komen pas na de innesteling! Pas dan begint je lichaam hcg aan te maken. Ik merk toch ook wel wat spanning opkomen hoor! Heb nu sinds gisterenavond wat krampen, en dit had ik ook bij m'n vorige zwangerschap. Ben benieuwd of m'n lichaam me voor de gek houdt of niet ?. Voel jij al iets?
@ChaCha Ik duim zo voor je! Ik weet hoe pittig je het hebt gehad in het afgelopen jaar. Het is je/jullie ontzettend gegund. Wanneer is je NOD?
Ik zit nu rondom mijn ovulatie en daarna mag ik weer wachten. Oh wat heb ik daar een hekel aan gekregen zeg, maar goed ... het is niet anders.
@Zwaantje! Fijn dat je je piek hebt gevonden! Veel plezier .
@NoorSw: ah.. Inderdaad nog geen piek, maar wel wat schommelingen dag hoeveel zit je nu? Ik hoop dat jij ook snel je piek vindt! En wauw.. Wist ook echt niet dat ovulatietesten testen zo konden knallen. Ik raad de Action testen dus ook wel aan! (Heb nu nog een flink voorraadje voor een eventuele volgende ronde.. Ovulatie kwam sneller dan verwacht!)
@Silas, wat een spanning! Hopelijk komen jullie er snel uit.
Vind het forum een beetje lastig bijhouden dus reageer niet op iedereen.. alvast sorry daarvoor!
Dankjewel Zwaantje, superlief! Ik denk 9 of 10 april. Dus nog wel effe ?. Ik probeer dan rustig aan te doen, maar merk dat ik toch al snel terug zoek naar symptomen. Mijn borsten worden weer goed gekneed ?. Wanneer is de jouwe weer?
Noor, die van de action gebruik ik ook, zijn echt superduidelijk! Ik verkies midstream, vind die dipsticks niet zo handig. Hopelijk komt je piek er toch snel aan!