NOD april 2020

hier geen afleiding meer nodig momenteel 9 dagen na ovulatie een donkerroze met afvegen dus denk dat mn ongesteldheid door begint te breken dus ook ik ga meschien door naar de volgende ronde 6 dagen te vroeg 

julia 
8 /9 april zou mn nod zijn en zit nu 9 dagen na ovulatie dus ja t is best vroeg ik hoop stiekem op een innesteling maar ga der maar niet vanuit 
tussen mij en me partner gaat alles wel goed en als t goed is zou die dit weekend met ze kids praten dus hopelijk hoor ik t gauw 

Ja hoor code rood hier. ? Ik ben ongesteld geworden. Ergens dacht ik het wel dus komt niet als een verassing. Ik wens jullie heel veel succes meiden. Ik hoop dat alles vanaf hier raak is. Ik ga weer door naar de volgende ronde! En het jullie niet lukt tot de volgende ronde ?

Hier testje erop gegooid maar negatief. Dus wachten op de menstruatie... het zal deze ronde dus ook niets worden. Succes allemaal!! 

Rot Emma en Fleurtje ?! Idd lief zijn voor jullie zelf en nieuwe ronde nieuwe kansen ? 
Ik heb al de 3e dag op rij een knal positieve ovulatietest..... iemand hier ervaring mee?

Ah jammer Emma en Sillas!  Ben benieuwd dit weekend Sillas of je vriend het nog met zn kinderen bespreekt en dan hoop ik dat je daarna gewoon weer naar de volgende ronde gaat. 
Fleurtje op welke dag zit je nu? Wanneer is je nod? Kan ik nu even niet zien zo. Misschien was je te vroeg met testen.
Charlotte geen ervaring mee wat voor testen gebruik je? 

Terug
Bovenaan