NOD april 2020

Welkom Essiemama en gefeliciteerd! 
Spannend mamavansterretje hopelijk vandaag een knaltest met de ovulatietesten. 
Welkom gebruiker wat spannend! Wanneer ga je weer testen? En welke test had je gebruikt? 

Proficiat voor alle dames met een positieve test! Een lichte streep is ook een streep ?.
Hier een spierwitte rest op dag van nod. Dus ik verwacht nu gwn m'n menstruatie! Ik laat het dan ook effe op z'n beloop gaan, aangezien alle fertiliteit toch nog stil ligt. Ik denk dat we pas ten vroegste in juni terug zullen kunnen starten met clomid. Jammer dat we toch geen 2020 baby krijgen ?. Dan maar een supergezond kind in 2021!

Mamavansterretje, bedankt voor je lieve woorden, maar ondertussen is m'n menstruatie ook doorgebroken. Dus het is wel duidelijk nu ?. Ik snap je gevoel helemaal! Bij m'n eerste zwangerschap was ik uitgerekend in december 2019, zwangerschap op 13 weken moeten afbreken wegens trisomie 18. Tweede zwangerschap was ik uitgerekend in mei 2020, maar op 14 weken ook weer moeten afbreken wegens anencefalie. Dus het doet zeker pijn geen 2020 baby! Probleem is dat ik dus ook geen ovulatietesten meer te pakken krijg in België. Vind die van de action fijn, maar alle winkels zijn gesloten. In Nederland nog wel open maar we mogen de grenzen niet over ?. Dus enkel nog de dure van clearblue te verkrijgen ?.

Ahh mamavansterretje en chacha een virtuele knuffel van mij! Het lijkt me echt vreselijk om dat mee te moeten maken dan nog liever lang erover doen om zwanger te raken. Kindjes verliezen wens je niemand toe. 
Ik heb dat ook al een paar keer gehad Chacha dan testte ik negatief en legde ik me erbij neer ofzo en dan direct diezelfde dag ongesteld. 

Ah, wat jammer ChaCha, wilde net gaan vragen of je al een test had gedaan. 
Mijn NOD is op 15 april (volgende week woensdag), zit nu dus op 7dpo, en heb klachten die horen bij een verhoogde progesteronspiegel. (normaal in deze periode van de cyclus). Maar let er nu extra op denk ik.. Wel vervelend!
Ik wil, als het lukt, pas testen iets voor (zeg 2 dagen) of op NOD. Duurt alleen nog wel eventjes zo. Gelukkig is het heel mooi weer en kunnen we dit weekend hopelijk weer in de tuin aan de slag.

Hoi Chacha, ooh zo jammer :/ hopelijk kan alles snel weer opgestart worden in de fertiliteit. Ik zag trouwens dat je bij kruidvat online (BE), nog ovulatietesten had van het huismerk... Misschien kan je die eens proberen? Veel succes en dikke knuffels!

Net een test gedaan.. omdat ik me wat anders voel.. menstuatie achtige klachten.. wel te vroeg getest.. want mijn nod is pas 11 of 12 april... maar volgens mij zie ik een heeel licht streepje.. durf nog niet blij te zijn ofzo.. ga over 2 a 3 dagen nog maar een keer testen.. want het streepje is echt super licht.. dat ik nog twijfel.. spannend

Ik lees al een tijdje mee maar nooit aangemeld...
2e kindje, ronde 5, NOD 9 april, 30 jaar
Ik vind het zo knap hoe jullie de moed erin houden. Bij onze eerste dachten we, we zien het wel, en was ik in ronde 2 al zwanger. Deze ronde voor het eerst met ovulatietesten geprobeerd. Vanmorgen kon ik het niet weerstaan en heb ik een early test gedaan en geen streepje te bekennen. Ik bereid me dus voor op een toch niet NOD morgen. Het is misschien een beetje verwend als ik zie hoe lang anderen al bezig zijn, maar het is toch een flinke domper.
Ik heb een cyclus van 27 dagen, en testte pas positief op de ovulatietesten op dag 18. Zou dit te kort zijn? 

Terug
Bovenaan