NOD april 2020

In het echt zijn de streepjes een stukkie donkerder dan op de foto. Ik weet dat de donkere geen positieve test is. Maar had hem dus vandaag verwacht omdat ik meestal zo'n voorloper heb en dan 2 dagen donkere strepen gelijk aan de controle streep. Geen idee welke link ik het beste kon plaatsen dus heb ze alle 3 maar gedaan haha 
https://www.mupload.nl/img/6r8y7g.jpg
6r8y7g.jpg

Hey allen,
Even een weekje niet op het forum geweest. Ben begonnen met de ovu testen van ClearBlue.
Vandaag op dag 11 een smiley dus we gaan klussen de komende 2 dagen haha (Dus ik verwacht binnen nu en 48 uur mijn eisprong dus dan denk ik dat ik mijn NOD rond 24/25 april)
Wat lees ik toch weer een vervelende en mooie berichten.
Dikke digitale knuffel voor diegene met het KUTnieuws en fingers crossed voor diegene met de mooie berichten.

Voor iedereen met struggles....ik begrijp jullie maar geef niet op!

Gr

@mamavansterretje hmm nee, die donkere is idd (nog) geen positieve test. Maar je zou idd zeggen dat ie wel op zou moeten lopen per dag. Op welke cyclusdag zit je nu? 

@Novalee, zet 'm op! ?

@Charlotte cyclus dag 21, normaal heb ik op dag 24 mn ovulatie dus ik test maar gewoon weer door. Dit zal wel gewoon een mini stijging zijn geweest en over 3 dagen zal vast mn echte piek weer braaf komen. 
Het werkt soms alleen zo ontmoedigend als je hoopt dat je vlakbij je ovulatie zit en dan toch nog moet afwachten 

Essiemama en Mamavansterretje, dat zou echt superlief zijn! Hoe kunnen we dit regelen? Privebericht kan hier niet zeker?
Charlotte, het vertrouwen in je lichaam is idd moeilijk he. Langs de andere kant is een adempauze voor ons (m'n man en ik), met het afgelopen jaar in ons achterhoofd, misschien niet zo slecht ?. Ik krijg nu wel utrogestan van de gyne om innesteling te kunnen bevorderen.

[quote quote=10309692]Sylvester, welke klachten heb je van verhoogde progesteronspiegel? Ik zit nu 4 DPO en heb behoorlijk last van hoofdpijn en obstipatie, niet fijn[/quote]
Hoofdpijn en onrustige buik inderdaad! Ik voelde me ook misselijk. En ik had gelukkig maar 1 dagje last van bloedend tandvlees. 

@chacha ehmm over een paar weken, als ik bij de vk ben geweest en m'n zwangerschap niet meer 'geheim' is wil ik hier best mijn email adres neerzetten. Of m'n Fb dan kan je me daar opzoeken. Nu durf ik dat nog niet zo goed, straks leest er iemand mee die ik ken haha

Terug
Bovenaan