NOD april 2020

@sammetje welkom! Hopelijk ook snel voor jou een positieve test! Ik heb een cyclus van 25/26 dagen en steeds rond dag 13/14, ook aan de korte kant maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Wij gister dat glijmiddel geprobeerd jeetje wat is dat vloeibaar ?. In het donker opdoen is geen aanrader haha! Wel lol gehad ?! 

@mamavansterretje wat spannend.. Hopelijk vind je snel je ovulatie :)
@chacha ik had de ovulatietesten van sensitest. Echt heel duidelijk en werkte prima. Heb je die al eens geprobeerd? Ik heb er nog een stuk of 20.. Ervan uitgaande dat het bij mij nu goed blijft zitten. Ik wil ze met alle liefde naar je opsturen?! 

Welkom Sammetje! 
Klavervier: dat is goed :) ik had bij mijn eerste kindje ook op 11DPO een licht streepje en dat werd dan telkens donkerder op de dagen die volgden :) 

Ik heb al de hele dag gerommel in mijn onderbuik. Vanmorgen ook een pijnscheut (6DPO)... Hopelijk is het snel mijn NOD want dat wachten is niets voor mij :)

Hoi meiden, ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest omdat ik 'gestopt' was met echt zwanger proberen te worden. Ik ben telkens zó wispelturig! ;) Ik ben intussen niet begonnen met anti conceptie dus ben in principe vruchtbaar. Wel had ik bewust geen seks op de vruchtbare dagen. Nu sta ik er toch weer anders in wil ik het lot laten bepalen. Ik heb de laatste maanden mijn cyclus niet meer bijgehouden, maar wil dit wel weer doen. Ik verwacht mijn NOD ergens tussen 15 en 20 april.  

@chacha wat heftig dat je twee x je zwangerschap moest beëindigen. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat nog een keer aan zou kunnen. 
En wat klote dat je ongesteldheid nu ook echt is doorgebroken! 
Ik wil met lieve action testen voor je halen in Nederland en naar je op de post doen. 

Ik snap overigens van mn eigen ovu testen geen drol meer. Gisteren net niet positief dus had vandaag een donkere streep verwacht maar nee hoor. Juist weer veel lichter. Dus of gisteren was toch positief maar dat denk ik niet. Of toch volgende week pas mn echte ovu. Daar gaat mn hoop op een korte cyclus dit keer. 

Over de naderende datum, tja ik verheug me er zeker niet op. Werk in het onderwijs dus kan ook niet de afleiding van mn werk nu pakken. Zal een moeilijke dag worden volgende week. 

Leuk dat we een paar nieuwe dames hebben erbij hebben! 

Chacha, klote van je menstruatie.. en echt rot dat de behandelingen stil liggen nu he. Ik zit nu in de eerste cyclus zonder medicatie... Hoop stiekem op een spontaan wonder, zonder toeters en bellen. Maar het vertrouwen in mijn lichaam is ver te zoeken..
Mamavsterretje, dat is wel raar zeg. Heb je een foto van je testen? Kunnen we misschien eens mee beoordelen?
Klavervier, spannend! Hopelijk lopen de testen mooi op!
Sammetje, ik lees zoveel verschillende verhalen over een kortere luteale fase. Ik heb het zelf ook. Toch zijn er een hoop dames spontaan zwanger mee geworden! ? 
Sylvester, welke klachten heb je van verhoogde progesteronspiegel?
Ik zit nu 4 DPO en heb behoorlijk last van hoofdpijn en obstipatie, niet fijn?

Ik doe dat via https://www.mupload.nl/
daar kun je de afbeelding in zetten en dan krijg je een link met de afbeelding. Die link kan je dan weer hier posten :)

Terug
Bovenaan