NOD april 2020

@chacha, ja precies hetzelfde gevoel hier! Na een dik jaar hormonen, hsg en kijkoperatie is deze pauze eigenlijk helemaal niet zo verkeerd. Het geeft me ook wel rust ergens. Wat zou het bizar en fantastisch zijn als het gewoon zonder hormonen lukt!
oh wat fijn dat jij gewoon de utrogestan voorgeschreven krijgt! Ik heb nog best wat utrogestan 'over'... deze cyclus wilde ik eerst kijken hoelang mijn luteale fase nu gaat zijn zonder de utro. Als deze weer

Hoi dames
ook ik kan me weer melden voor de volgende ronde helaas. Ongesteld geworden.. eerder dan verwachte NOD. Die was eigenlijk 11 april. 
Groetjes

https://www.mupload.nl/img/a3096pj108vuu.jpg
Oeh..kan het eigenlijk niet geloven.. en mn vriend ook niet.. maar volgens mij heb ik positief getest.. 

Oke, nou ik had dus gister een smiley en ik dacht gisteravond toch echt mijn eisprong te voelen dus ik dacht laat ik vanochtend weer even een test doen. Ja geen smiley meer. Ik heb dus maar een window van 12 uur. (Kan natuurlijk langer zijn maar ik test in de ochtend op hetzelfde tijdstip)
Hebben meer mensen hier ervaring mee? En hebben jullie tips?
We hebben het tijdens de eisprong wel gezellig gemaakt en 2 dagen daarvoor ook. Dus wie weet.
Weet ook iemand wanneer je klust tijdens je eisprong of dat zin heeft of niet, is soms best pijnlijk namelijk (sorry voor de details)

Klavervier: ooh zo leuk! Proficiat! :) xxxx
Novalee: Ik denk dat dat zeker zin heeft. Zaad overleeft ongeveer 3 dagen en moet nog een weg afleggen tot het eitje. Dus ik denk dat als je van die gemiddeldes uitgaat je het vruchtbaarste bent van 2 dagen voor je eisprong tot en met de dag van de eisprong zelf.

Hier zitten we op 9 DPO. bij mijn vorige zwangerschap had ik op deze dag de innesteling gevoeld. Gisteren een paar steekjes en de dag ervoor ook, maar nog niets écht zoals de vorige keer. 
Wat wel hetzelfde is als bij mijn vorige zwangerschap: slapeloosheid... Dat had ik in die eerste weken toen ook, echt elk uur van de nacht zien. De afgelopen twee nachten was dat dus voor mij enorm het geval. Kan natuurlijk een teken zijn, of gewoon kopzorgen omdat ik mezelf gek maak :) Ik hoop in ieder geval dat de komende 5 dagen snel passeren ;) 
Fijne dag iedereen!

Die is positief hé :) nog lichtjes maar de komende dagen zal de streep dan wel duidelijker worden :) ik zou nu elke dag even een test doen en dan naar de dokter gaan om zeker te zijn :) PROFICIAT!

Terug
Bovenaan