NOD april 2020

Sylvestertje ik hoop met je mee !
Bij mijn vorige zwangerschap had ik een innestellingsbloeding van 3 dagen. Echt bloed geen slijm. Huisarts vond dit niet vreemd. Bij sommige vrouwen is dit heviger.

[quote quote=10311057]Sylvestertje ik hoop met je mee ! Bij mijn vorige zwangerschap had ik een innestellingsbloeding van 3 dagen. Echt bloed geen slijm. Huisarts vond dit niet vreemd. Bij sommige vrouwen is dit heviger.[/quote]
Hoeveel dagen daarna testte jij positief en hoeveel dagen voor NOD was de bloeding?
Heb me natuurlijk al suf gegoogeld.. Maar las overal bruin of roze. Maar ik had echt helderrood bloed ook. Wel erg spannend zo. Op de testen die dag wel een streepje te zien. Maar misschien getest met urine met nog een beetje bloed. Dat dat er in is opgedroogd. De testen hadden in het normale gedeelte ook 'n aparte kleur, dus niet spierwit.
Gisteren al geen bloed bij het plassen meer, en toen waren de testen wel wit. Maar is ook wel heel vroeg dan om te testen denk ik.
Geduld is een schone zaak..... 

Nroxy idem dito met de cystes ?.
veel succes meid.

sylvestertje ik had deze bloeding pas op mijn NOD. 3dagen later had ik het gevoel dat er toch iets niet klopte en toen was mijn test positief. (dun lijntje) Heb in de tussentijd toen niet getest. Weer 3 dagen later gaf cb zwanger aan. 
Geduld is een schone zaak maar o zo moeilijk.. ?

[quote quote=10311103]sylvestertje ik had deze bloeding pas op mijn NOD. 3dagen later had ik het gevoel dat er toch iets niet klopte en toen was mijn test positief. (dun lijntje) Heb in de tussentijd toen niet getest. Weer 3 dagen later gaf cb zwanger aan. Geduld is een schone zaak maar o zo moeilijk.. [/quote]
Wat grappig dat je dat hebt herkent omdat je het makkelijk had kunnen verwarren met een menstruatie. 
Inderdaad moeilijk, vertel mij wat! :(
Ik had nu een heeeel klein beetje bruin bloed bij het afvegen. Morgen mijn NOD, heb ik berekend op basis van een positieve ovulatietest (31 maart).
Als de test niet positief is over een week, of als ik niet verder ongesteld ben geworden dan ga ik weer testen met ovulatietesten :)

Hier ondertussen ontzettend zeurend gevoel met lichte steken. Denk dat ze dan toch gaan doorzetten vandaag of morgen. 
Wel misselijk maar wilt nog niets zeggen natuurlijk. 
AnnK wat fijn dat je een positieve ovutest hebt. Geeft altijd een beetje goede moed he ?

Fijn Annk! Had ik vorige maand ook toch een bevestiging. 
Spannend sylvestertje hier ook morgen NOD. Weet je al of je gaat testen?
Ben benieuwd NRoxy kan nog alle kanten op.
Ik word steeds ongeduldiger. Mn borsten en tepels doen pijn met name mn rechter beetje brandend gevoel haha kan er niks anders van maken. Heb dit nog niet eerder gehad. Mn eerste zwangerschap had ik nooit last van mn borsten. Dus ben heel benieuwd wat het is. Morgen eindelijk mn NOD.

@Annk; wat fijn!! Geeft weer moed. Veel plezier komende dagen ;)
@Sylvestertje; wat onzettend rot die onzekerheid. Eigenlijk weet je nog helemaal niet waar je aan toe bent. Sterkte en ik duim nog voor je!
@Nroxy; afwachten maar. Ik hoop op goed nieuws voor je!
@Juliaa; dat snap ik hoor, maar wel heel goed dat je wacht tot op/na je NOD met testen, hoe moeilijk het ook is. Ik ben benieuwd morgen. Succes met wachten vandaag, hou vol ;)

Terug
Bovenaan