NOD april 2020

Ik meld mij ook weer! Door de crisis is een bezoek aan de huisarts om een verwijzing/onderzoek aan te vragen helaas niet mogelijk. Wij wilden dit wel graag aangezien we nu meer dan een jaar verder zijn, maar goed. We gaan door met ronde dertien.  Ik start aanstaande maandag weer met ovutesten en verwacht mijn ovulatie volgend weekend.
EmmaXx – 1e kindje – 5e ronde – 29jaar – NOD 4 april
LDorien –  2e kindje – 4e ronde – NOD 7 april 
Chacha – 27 jaar – ronde 2 (na 2 zwangerschapsafbrekingen) – NOD 7-8/4 
Sillasv – 1e kindje – 13e ronde – 23 jaar – NOD 9 april 
NoorSW – 1e kindje – 2e ronde – 26 jaar – NOD 11 april
Liefje – 1e kindje – 6e ronde (2e ronde na BBZ) – 26jaar –  NOD onbekend (16 – 20 april ?) 
Makad 25 jaar, 1e kindje, ronde 13, NOD 11 april.
Zwaantje - 1e kindje - 13e ronde - 24 jaar - NOD 16 april

@Sillasv Ja dan sta je echt even machteloos. Wat moeilijk dit. Een kinderwens is zo persoonlijk en ook fundamenteel. Ik hoop van harte dat jullie eruit kunnen komen. Dat die kleintjes heel graag nog een leuk broertje of zusje willen. 

Oh dames, HELP! Ik voelde begin deze week lichte steekjes en sindsdien heb ik een beetje kramp/lichte menstruatiepijn. Ik moet dinsdag pas ongesteld worden, meestal ga ik het dan op zijn vroegst maandag aan voelen komen, zeg maar.
Ik zat mezelf gisteren helemaal gek te maken, dus heb vanochtend toch maar een test gedaan EN ZIE NU EEN HEEL LICHT STREEPJE :eek: Maar echt HEEL licht, ik krijg het niet eens op de foto. Het was al wel binnen 5 minuten zichtbaar, terwijl de afleestijd 5-10 minuten is.
Iemand ervaring mee met zo'n heel licht streepje? Ik weet dat ik niet zo vroeg moet testen, maar ja... Jullie kennen het vast!
P.S. Ik dacht dat ik woensdag (1 april) ongesteld moest worden, maar mijn app geeft dus dinsdag aan. Zit ik nog in het verkeerde topic ook, haha.

@gebruikerjane @nora 
ja t is heel lastig maar ik ga maar van t beste uit , ook omdat ik weet dat die me echt niet kwijt wil 
en slik zelf momenteel ook nog steeds niet de pil 
t is apart want zelf ben ik dus niet echt bezig met zwanger worden maar meer om me relatie te reden
nu 2 dagen na ovulatie nog steeds misselijk en een zeer pijnlijke onderrug maar dat zou wel komen door de stress haha 
@lilaa 
ik zie een heeel licht streepje , over 2 dagen opnieuw testen hopelijk lopen ze snel op voor je 

@Lilaa ik hoop dat ie snel op loopt komende dagen!! Spannnennd hihi!! 

Dames nog een vraag misschien moet ik dit ook niet hier in deze topic vragen maar vind he t oh zo spannend! Gister schreef ik dat ik mijn lh piek heb waargenomen gisteren. Vandaag zonet heb ik weer getest en weer een smiley. Dus mn ei is nog niet gesprongen. Nu zit ik met de vraag of ik het vanmiddag gezellig moet maken of morgen. Of is morgen dan telaat. Misschien een rare vraag maar ik wil het gewoon nu goed timen.. 

groetjes!

@makad ja tuurlijk kan je dat hier vragen. Ik zou voor de zekerheid vandaag doen. Je eisprong kan nu ieder moment zijn en dan kan die tot 12 uur er nog zijn. Ieder lichaam is ook anders natuurlijk. Daarom zou ik voor de zekerheid het  vandaag doen.  

Wat erg voor je silasv, denk goed na.. want deze keuze heeft wel zkr invloed op de rest van je leven.. ik moet zeggen dat wij er heel relax onder zijn.. het is voor mij nu ook heel anders dan bij mijn andere kids.. we hebben het er weleens over gehad dat mijn spiraal eruit moest en met de vraag wat te doen aangezien mijn partner geen kids heeft en ik wel..en de klok begint te tikken ;-) maar hij zei.. laat de anticonceptie maar weg en we laten het op zijn beloop.. vervolgens een hint opgegooid wat de rest ervan vind..en die zijn positief.. voor de rest hebben we het er eigenlijk niet meer over..  Dat de kids er soms niet zijn en naar hun vader gaan zie ik weer als iets fijns..want als het lukt.. kan ik dan juist even die 1 op 1 aandacht geven.. en het andere moment zijn we een groot gezin.. Nu vrijen we gewoon wanneer we zin hebben en zien wel hoe het gaat.. moet zeggen ben er nu niet veel mee bezig.. we zien het wel.. en dat voelt wel heel relax.. :)

Terug
Bovenaan