Nod April 2021

[quote quote=10429634]Vanmiddag was een vriendin van mij hier die zwanger is en die had nog testen over dus die had ze meegenomen zijn van de action zei was er tevreden over maar zijn jullie hiermee bekend?[/quote]
Ik heb daar een keer een maand ovulatietesten mee gedaan en die werkten prima! Lees er zelf veel goeds over. Heb ze ook thuis liggen mocht ik niet ongesteld worden ?

@kellyM zijn er al dames zwanger of ongesteld omdat ik niks op het lijstje zie??
Even een vraagje wat vinden jullie een normale bedtijd voor een peuter van 3-3,5 jaar en een kleuter van 5-5,5 jaar??

@daisb 
Ja dat was inderdaad heel snel, hadden we ook niet verwacht.  Ben nu ook super benieuwd hoe en wat nu.  14 maanden gewoon zelf proberen of ook het zhuis geweest?  Je hoort zoveel verhalen dat nr 1 lang duurt en 2 dan weer super snel.. daarom denk ik we zien het wel. 

zodra je zwanger bent... vertel je het je kleine gelijk of wacht je daar mee? Ik vind dat best lastig. Enige voordeel is dat hij de hele dag al om babies roept en wij al een halfjaar moeten aangeven dat er niets gaan de is ?

Goeiemorgen meiden,
Omdat ik gisteren zo'n positieve ovulatietest had kon ik mezelf niet inhouden en heb ik vanmorgen (12 dpo) toch maar een zwangerschapstest gedaan. En wat denk je: knal positief ?. Kan niet missen. Nu hopen dat alles goed blijft gaan want bij mijn vorige zwangerschap zagen we bij de eerste echo geen kloppend hartje (dec 20') dus ik ben nog enigszins terughoudend. 
Opzich voel ik me nog steeds normaal, heb af en toe een tinteling in borsten, hetzelfde als bij mijn dochter. Wat ik wel héél erg heb zijn moodswings ? dus de man moet weer 8 maanden afzien. 

Ik zal proberen een foto toe te voegen maar dat lukte de vorige keer ook niet dus even kijken of het me lukt. 
Ik hoop dat jullie ook snel duidelijkheid hebben en een hartje achter je naam krijgen.

@Daaniexx wat gaaf, gefeliciteerd! ?

Hier nog steeds geen teken van menstruatie. 
Manlief en ik zijn een lang weekend weg dus als het uit blijft ga ik vd week pas weer testen.

Terug
Bovenaan