Nod April 2021

Daaniexx, super gefeliciteerd!
KellyM ook, jeej! 

Ik moet helaas nog een paar dagen wachten tot ik kan gaan testen. Vannacht droomde ik dat ik een test had gedaan waarbij de lijntjes op het kruis helemaal door elkaar stonden, toen wist ik alsnog niet of het nou goed was of niet. Hopelijk gebeurt het straks in het echt niet, haha!

Dankjewel dames ? zo bizar en had het echt niet verwacht zo snel na mijn bbz volgens de gynecoloog zou het een jaar duren voor mijn andere eileider het helemaal zou overnemen. Blijkbaar zat die slechte eileider toch het zwanger worden in de weg aangezien we tot de bbz al 8 maanden bezig waren en nu zo snel ☺ en wat ook wel een gerustelling is is dat die nu al positief is en bij mijn bbz op nod nig negatief heel gek maar had toen gelijk het gevoel dat het niet goed zat en nu juist wel ?

@KellyM en @Daaniexx Gefeliciteerd! Super zeg!!

Ik ben ondertussen nog steeds op m’n menstruatie aan het wachten. Heel frustrerend. Vraag mij af of ik niet nog een keer moet testen. Andere dames wel eens een week na NOD nog positief getest?

@kellyM 8 maanden voor je bbz is eigenlijk ook helemaal niet lang maar indd fijn dat het nu zo snel weer is gelukt?en je hebt nu toch 50% kans dat het eitje in de goede eileider zit?

Terug
Bovenaan