Nod April 2021

@charlotte @louise balen meiden hopelijk de volgende ronde wel raak.
@wondertjedrie nee 8 maanden is niet heel lang maar bedoel meer omdat je na een bbz het eerste jaar maar 60% kans hebt om zwanger te raken dat 2 maanden dan best snel is in vergelijking met die 8 maanden 100% dus heb zelf toch het idee dat die eileider die ze verwijderd hebben daar iets te maken mee had ?

@wondertjedrie de gynaceloog die mij geopereerd had legde het zo uit dat als ik nu links een eisprong heb de rechter eileider deze moet overpakken dit duurt ongeveer een jaar voordat je lichaam door heeft dat die dat moet doen zeg maar. Wat veel vrouwen denken is dat de ene maand links een eitje springt en de andere maand rechts dit is dus niet zo het kan dus ook zo zijn dat je bijvoorbeeld 5 maanden lang rechts een eisprong heb en dan weer 2 maanden links enz. Dus vandaar die 60% omdat de eitjes die bij mij nu links springen overgepakt moeten worden.

@swlk Nou we hadden afspraken staan en die heb ik moeten afbellen omdat ik zwanger was haha dus het was heel toevallig. Ik hoop ook dat het deze keer sneller gaat. En we gaan het wel gelijk vertellen aan iedereen dus ook mijn dochter. Hebben we bij haar ool gedaan toen ik het wist

Terug
Bovenaan