Nod April 2021

Morgen is (denk ik) mijn nod als ik weer uitga van 32 dagen (langste). Spannend... twijfel of ik zal testen morgenochtend, wat zouden jullie doen?! Gisteren en eergisteren wel veel last gehad van hele lage rugpijn, dit is nu weer verdwenen.. verder nog niks te bekennen.. ??

@elle ik test sowieso niet voor nod ivm korte LF en dan kan het nog alle kanten op gaan en vorige maand was ik 1 dag overtijd en ik zit al in ronde 28 dus al veel teleurstellingen door negatieve testen gezien dus ik wacht liever totdat ik een paar dagen overtijd ben?

@Elle ik hen vanmorgen getest en woensdag is mijn nod maar hield er wel al rekening mee dat die negatief kon zijn.
@mickie ik had afgelopen dagen ook lage rugpijn dus wie weet ?

@kellym Gefeliciteerd! Wat een mooi wonder.
Mijn cyclus zit het laatste halfjaar tussen de 26-28 dagen. Zit nu op dag 30. Ik word alleen liever ongesteld, dan de teleurstelling van een test. Is dit herkenbaar? 

[quote quote=10429938]@Elle ik hen vanmorgen getest en woensdag is mijn nod maar hield er wel al rekening mee dat die negatief kon zijn. @mickie ik had afgelopen dagen ook lage rugpijn dus wie weet ?[/quote]
Haha, dat klinkt dan veelbelovend. Hoe voel jij je verder? Nog andere symptomen?

Terug
Bovenaan