Nod April 2021

Ik lees en leef ook mee! 

ronde 2, 10 april,  1e 
Vindt het wachten nu al zo moeilijk ! Al helemaal met die vrije dagen. Gedachten gaan steeds op en neer.. wel/niet/wel/niet. 

@Mickie Ik ben nog niet zo lang bezig, maar ik heb mezelf voorgenomen pas op mijn NOD of de dagen daarna te testen. Ik heb hier namelijk verhalen gelezen van dames die op hun NOD nog negatief testen. Echt moeilijk he =(
@Ellevg Wat spannend! En heel herkenbaar! Ik ben nu zelf 5 dagen overtijd. 3 dagen geleden voor het laatst getest. Durf het niet nog een keer te doen, wordt liever gewoon ongesteld.

@Do'x, ja dat is idd wel het beste! Zo spannend idd. 
Weet mijn cyclus niet geheel zeker, 27-29-32 en morgen weer dag 32... haha. ??

[quote quote=10429989]@Mickie Spannend! Ga je morgen testen?[/quote]
Haha misschien.. twijfel best wel. Vorige ronde wel getest voor NOD. Maar toch gek als mn cyclus elke x langer wordt?!

Gefeliciteerd KellyM en Daaniexx ! Wat een goed nieuws!!! We duimen voor iedereen nog! Ik moet nog 10 dagen geduld hebben :)
Duurt zo lang hè...

@Mickie Ja heel verwarrend is dat. Ik weet niet of je normaal altijd voelt wanneer je menstruatie eraan komt? En ben je al langere tijd van je anticonceptie af?

Ik weet ook niet goed wat ik moet doen. Heb normaal altijd een cyclus van 27 tot 29 dagen en zit nu op cyclusdag 33.

Terug
Bovenaan