Nod April 2021

@mickie verder voel ik mij eigenlijk wel goed ? had de afgelopen week wel wat krampjes in mijn baarmoeder waardoor ik dacht het zou wel is raak kunnen zijn. Het enige wat bij mij echt anders is zijn mijn borsten normaal had ik altijd pijnlijke tepels vanaf mijn eisprong tot mijn ongesteldheid dit had ik nu maar heel kort en nu doen de zijkanten van mijn borsten echt pijn haha. En mijn borsten zijn groter dat heb ik normaal ook altijd maar zijn ze heel hard nu zijn ze zacht ?

@WondertjeDrie 
Ik denk dat je of niet mij bedoelde of verkeer had begrepen.   Ik ben 2 x zwangergeraakt in 4 maanden dus redelijk rap. 

Leuk toch mensen met positieve testen ? gefeliciteerd
@daisb oh echt! Wel heeeel fijn dat het toch nog daarvoor is gelukt. 

@Do'x, normaal ben ik de dag ervoor héél humeurig en krijg ik hoofdpijn/rugpijn.. rugpijn had ik een paar dagen, maar is nu zo goed als weg. Ik ben vanaf begin dec van de anticonceptie af. Dus nog relatief kort..  
Blijft lastig he. Ga je testen? Het is zo rot als je die teleurstelling krijgt vind ik.. 
@KellyM, wat fijn dat je je verder goed voelt! Hopelijk heb je een fijne zwangerschap ?

@mickie wat voor anticonceptie gebruikte je? 
Ik ben op 1 januari gestopt met de pil en wordt wel elke maand ongesteld maar mijn cyclus duurt steeds langer. Startte met 28 dagen, toen 29 en vorige maand 35 dagen. Voelt zo gek. Weet nu voor deze maand ook niet zo goed wanneer ik moet testen, of juist wacht tot er iets komt. 
Heb jij ook echt anti conceptie verschijnselen? Zere borsten etc? 

en.. wat doen jullie met het drinken van alcohol? Ik drink het nu een paar maanden al niet maar soms zijn de smoesjes best lastig. Dus vanaf welk punt drinken jullie geen alcohol meer? 

@Wensdj, ik slikte ook de pil. Misschien is mn lichaam nog aan het wennen, maar heb verder nergens "last" van. Na de eisprong wel gevoelige tepels, meer niet eigenlijk, jij wel? 
Als je soms zin hebt in een wijntje moet dat volgensmij gewoon kunnen hoor.. zolang je je niet dagelijks volgiet, haha. 

Zojuist een normale actiontest gedaan en wit.. ook nog niet ongesteld ?

Ik vind het met alcohol ook lastig haha. Tussen mijn menstruatie en ovulatie drink ik wel af en toe een wijntje, maar na mijn ovulatie doe ik het voor de zekerheid gewoon niet. Mensen zijn het nu van mij ook wel gewend dat ik niet altijd zin heb in alcohol, dus ik hoef niet echt smoesjes te verzinnen. :)
@Mickie; wat balen dat je negatief testte! Wanneer is je NOD? (Of heb ik daar nu overheen gelezen, sorry in dat geval). Ik heb nog zo'n 5/6 dagen tot mijn volgende NOD en ik moet me echt ook inhouden om nog niet te testen met zo'n vroege test.

@MarliesBB, ik denk vandaag. Cyclusdag 32 (vorige maand ook, daarvoor 27-29 dagen). Ja jammer.. snap niet dat mn cyclus dus steeds langer wordt. 
Spannend he! Die laatste paar "wachtdagen" zijn echt slopend, vind ik dan. Hoe voel je je verder dan?

Ik vind met alcohol ook echt lastig worden nu. Ik ben iemand die altijd wel een borrel neemt in gezelschap maar doe het nu niet tussen ovulatie en Nod. 
Vind het eigenlijk niet leuk dat mensen weten dat we proberen een kindje te krijgen. Vind het zoveel leuker om te vertellen dat ik zwanger ben. 
Maar het begint nu wel meer op te vallen denk ik... 
de Corona helpt hierbij natuurlijk nu wel mee, geen feestjes oid 

Terug
Bovenaan