Nod April 2021

@ KellyM: dat is inderdaad echt schrikken ja, het klinkt wel als een innesteling bloeding.. nog geen reden tot paniek hoor.. we duimen met je mee

@Anne Ik zou ook het liefst vandaag weer testen maar ik wacht tot morgen of zaterdag. Spannend is dat dan he. Bij elk toiletbezoek denk ik zou het?? Had net klein beetje bruin met afvegen maar verder niets te bekennen.
Ik zit op dag 12 nu en vorige maand was ik met dag 10 al ongesteld ?

Hi Dames,
Ik ben er ook weer bij lees lekker mee. Ronde 4 voor ons 2e kindje.
NOD is 18 April. 

Zou bijzonder zijn als het is gelukt want door de oorontsteking van onze dochter maar 1x kunnen proberen want de rest lag ze bij ons.
Maar als het is gelukt zag ik wel dat het een kerstkindje kan worden;)

@wondertjedrie ja die krijg ik bij de gynacoloog je ziet dan nog niet veel zoals of het hartje klopt want daar is het nog te vroeg voor maar ze kunnen dan wel zien of het op de goede plek zit en dat vind ik toch wel al fijn ? ik ben nu nog aan het werk zal straks als ik thuis ben het aanpassen? 

@KellyM, snap dat je geschrokken bent maar kan best indd! Niet te veel stressen gaat vast goed komen!   Wel fijn dat je een eerdere echo krijgt, ik kreeg hem ivm een miskraam toen ook eerder met 6 weken om te kijken hoe of wat en zag toen een flikkerlichtje al. Dat maakte al zoveel goed. 

Succes!! 

Mijn NOD was gisteren, mijn menstruatie is nog niet komen opduiken terwijl ik van mijn lichaam ben gewend dat hij altijd precies op tijd is. 
Had maandag getest maar deze was negatief..  Ben wel ontzetten moe, maar dat kan ook omdat mijn lieve peuter ziek is en snachts niet slaapt haha.  Denk morgen ochtend voor de zekerheid nog een test. 

@kellyM Vandaag al een vaste smiley dus Nod 21 april cyclus 25 dagen?
@dromertje dan hebben we op dezelfde dag Nod zou toch mooi zijn omdat we alle2 al wat langer bezig zijn?

Terug
Bovenaan