Nod April 2021

@WondertjeDrie 
ja het kan nog, maar het kan ook nog doorzetten haha. Het is pas de eerste ronde weer en nog geen volledige cyclus gehad, dus kan ook nog allemaal opgang komen. 

voor jou ook spannend! Ik ga heel hard duimen! 

Spannend allemaal meiden! Ik ben ondertussen nog niet ongesteld geworden. Morgenochtend voor de laatste keer testen en anders vanaf volgende week weer met ovulatietesten aan de slag.

Hoi! Ik lees en schrijf ook graag mee!
Wij zijn begin maart gestopt met de pil en na 22 dagen werd ik al ongesteld. We hadden niet gerekend op zo een korte cyclus, dus die eerste eisprong hebben we half gemist... Nu in ronde 2 heb ik geen idee hoelang mijn cyclus gaat zijn. Als die weer 22 dagen is, dan is mijn NOD op 20 april, maar we houden er ook rekening dat de cyclus deze keer langer is. Het is in elk geval erg spannend allemaal!? We proberen trouwens voor ons eerste kindje.

Toch eigenwijs net getest. Op de test stond kan op elk moment, 2 dagen overtijd dus dacht moet lukken. Toch negatief dus ik denk dat ik gewoon even mijn cyclus ga afwachten wat die gaat doen. 

Ik denk dat we gaan focussen op de NOD in mei, mits ik over een week niet nog ongesteld ben ?

Terug
Bovenaan