NOD April 2022!

[quote quote=10548484]Aah jammer maar 7dpo is wel echt vroeg nog.
Nog even blijven duimen![/quote]Ja dat is waar! Maar m’n afscheiding word ook meer geel nu… dus denk dat het klaar is. Hoe is het bij jou? ?
 
Net een vroege test gedaan en helemaal spierwit dus ik verlies ook de hoop nu.
Heb verder geen afscheiding ofzo maar ik weet ook niet of ik dit normaal altijd heb.
Moet dinsdag pas ongesteld worden dus ga daar maar gewoon vanuit.
 
[quote quote=10548619]Net een vroege test gedaan en helemaal spierwit dus ik verlies ook de hoop nu.
Heb verder geen afscheiding ofzo maar ik weet ook niet of ik dit normaal altijd heb.
Moet dinsdag pas ongesteld worden dus ga daar maar gewoon vanuit.[/quote]Ah meen je niet!! Jammer! Welke testen gebruik je?
Ik ga inmiddels dood van de kramp… dus snap t niet. Want nog niet ongesteld. Ga morgen een clearblue digital early doen. Als deze negatief is wacht ik op m’n menstruatie…

Jij verder nog klachten?
 
Kruitvat early heb ik gedaan.
Maar ja als ik dan weer Google dan lees je toch dat de innesteling ook pas op 12 dpo kan zijn dus ik ga niet meer testen ik wacht wel gewoon even!
Nu 11 dpo dus dat moet ik redden.
Hoe lang is jou lf meestal ?
 
Die vroege testen zijn eigenlijk gewoon heel frustrerend en gek makend. Ik heb er ook een gedaan, ik dacht heel licht iets te zien maar mijn vriend niet, dus zal ook maar wachten op mijn menstruatie. Ik draaide die test ook echt alle kanten op om te kijken of er toch nog een streep zou zijn. ? 
Succes met wachten meiden!! ? 
 
[quote quote=10548721]Kruitvat early heb ik gedaan.
Maar ja als ik dan weer Google dan lees je toch dat de innesteling ook pas op 12 dpo kan zijn dus ik ga niet meer testen ik wacht wel gewoon even!
Nu 11 dpo dus dat moet ik redden.
Hoe lang is jou lf meestal ?[/quote]Ja mijn LF verschilt vaak! Ben nu 8 dpo…. Ga zo testen. Spannend!! Denk alleen dat m’n blaas veel te vol zit. Heb wel rugpijn, dus het kan twee kanten op gaan. Maar denk dat ik ongesteld ga worden.

Jij gaat niet testen vandaag?
 
[quote quote=10548725]Die vroege testen zijn eigenlijk gewoon heel frustrerend en gek makend. Ik heb er ook een gedaan, ik dacht heel licht iets te zien maar mijn vriend niet, dus zal ook maar wachten op mijn menstruatie. Ik draaide die test ook echt alle kanten op om te kijken of er toch nog een streep zou zijn. ? 
Succes met wachten meiden!! ? [/quote]Jij ook Kimm! Wachten duurt lang hè ?‍?
 
https://i.postimg.cc/RZhswCMy/52-F8-C4-F3-7-EE5-4953-BE77-5751497790-CA.jpg

Helaas!!!! Over een paar dagen maar weer testen als ik niet ongesteld word. Nu 8 dpo!
 
Terug
Bovenaan