Nod april

hoi dames!  gister de dokter gebeld. ( sorry moet het even van me afschrijven ik word knetter gek) ik heb last van steken in me buik. dat door zaait naar me lies + met vlagen misselijk. ook heb ik gevoelige borsten. omdat ik ik zulke steken had dacht ik eerst. goh. misschien is het wel een blaasontsteking. ( dat heb ik namelijk wel vaker) maar dit keer is het anders. ik ben de dokter en ik zeg joh, ik denk dat ik blaasontsteking heb, de assistent vraagt. wat zijn je klachten. dus ik vertel wat de klachten zijn. normaal zegt ze kom effe je plasje brengen einde van de dag. dit keer zij ze. ik ga even overleggen met de huisarts en ik bel je zo even terug. zo gezegt zo gedaan. de assistent belt me terug en zegt. goh. ben jij misschien bezig om zwanger te raken want we denken dat het innestelingspijn is. ik heb daarna verteld dat we daar inderdaad mee bezig zijn en dat afgelopen woensdag ( 14 april) mijn eisprong was.    nu is aankomende woensdag ( 28!!!!) april pas mijn NOD. iemand tips voor een wachtbankje. mijn vriend en ik zijn al 10 rondes bezig en deze keer voelt het zo anders. maar ik durf bijna niet te hopen dat het echt zo is. vanacht zelfs over gedroomd... 

Hoi dames, ik lees al dagen met jullie mee dus dacht weetje ik ga ook mee schrijven. 
@Kimkim ik begrjip je frustatie helemaal.. het is zo moeilijk. 
Hierbij mijn (stukje) verhaal.. het volledig verhaal is erg lang.. is deze post Mijn verhaal, iemand tips? Advies? | Ouders van Nu
Ik zit inmiddels op cyclusdag 42 en ben nog steeds niet ongesteld. NOD was 13-04. Op dat moment had ik eerst een euforisch gevoel, misschien ben ik wel zwanger!Meerdere testen gedaan, allemaal negatief op early van kruidvat na met een heeeel licht streepje. (uiteindelijk vals positief) Hierdoor kreeg ik weer hoop, misschien late innesteling, laag HCG? Geduld hebben, wachten… 4 dagen overtijd weer testen, OMO-wit. Huh? Hoe kan dit nou, ik heb alle symptomen, ben niet ongesteld en had toch een licht positief streepje?? Vervolgens 6 dagen overtijd weer testen, weer wit. Hierbij kreeg ik een emotionele instorting. Ik was zó intens verdrietig. Wat gebeurd er? Dit klopt niet, de gyneacoloog had toch gezegd dat ik ongesteld moest worden? En hoe kan dit dan? Ben ik dan toch zwanger? He-le-maal gek werd ik ervan.Gister was ik 8 dagen over tijd en deed ik de laatste test. Weer wit. Ik trok het niet meer. Heb mijn huisarts gebeld en gevraagd om een bloedtest met uitleg van het verhaal. Dat mocht. 
Vanochtend de uitslag van de bloedtest; HCG 1.9 (duidelijk niet zwanger dus)LH 0.91FSH 2.6 (wat betekent dat eisprong wel al is geweest).En nu voel ik me verslagen. Compleet verslagen. Wat is er met mijn lijf aan de hand, wordt mijn angst realiteit? Werkt mijn lichaam niet naar behoren? Kan ik geen kinderen krijgen? Wanneer wordt ik in godsnaam ongesteld zodat ik verder kan en weer een poging kan doen? 9 f*cking dagen overtijd (excuses) en t voelt mentaal als een maand. Gek wordt ik er van. Waarom eerst 2 super mooie cyclussen van 33 en 34 dagen, en nu dit?? Wat betekent dit dan?En ik weet dat er heel veel vrouwen zijn die al veel en veel langer aan het proberen zijn, en geloof me ik heb de wereld aan respect voor jullie. Maar wij mogen maar 6 maanden natuurlijk proberen voor we een traject in gaan omdat het risico dat mijn lichaam weer te beschadigd raakt door de endometriose te groot is.
Ik hoopte zo, ik was zo blij. En nu ben ik zo verdrietig. Sorry voor het lange verhaal.. misschien hebben jullie tips? Ik weet gewoon niet meer wat ik nu moet doen..

@ wondertjedrie 
pfff ik hoop het ook. eigenlijk druf ik helemaal niet te hopen. ik wil zo graag wachten met testen tot me NOD. maar he de drang om te gaan testen is nu zo groot 6 dagen voor NOD nu. 

@vennetje
jeeetje wat een verhaal. krijg er kippenvel van. zo naar allemaal! 

Hi girls!
Zo spannend om al jullie verhalen te lezen, leef met jullie mee!
Ik ben momenteel zelf aan het wachten op m'n NOD.. Zit nu op dag 26, eisprong in de nacht van 10 op 11 april duidelijk gevoeld.. Met mezelf afgesproken dat ik echt pas zondagochtend mag testen maar zo ongeduldig als ik ben vanmorgen op m'n vrije ochtend al een action test erbij gepakt!? Er is echt zo'n stom tuurstreepje te zien en volgens mij hebben de actiontesten dat wel vaker & ik ben nu wel heel vroeg natuurlijk. Maar mennnnn nu word wachten nog lastiger haha. 

Jeeetje @vennetje, ik zit net jou verhaal te lezen & wat een verhaal zeg! :eek: 
Ik hoop heel erg voor je dat dit 'gewoon' ontpillen is.. Maar wat vreselijk die onzekerheid! Vooral na wat je allemaal al hebt meegemaakt met je lijf! Bah 

@KimKim, oohjee wat spannend! Ik hoop voor je dat de huisarts gelijk heeft! 
@foodlover, ellendig he dat wachten! 
Mijn nod is de 25e, en wil zo graag testen maar ben zo bang voor een negatieve test dat ik het dus nog maar niet doe haha.

Terug
Bovenaan