Nod april

@ foodlover
oh ik herken het zo. ik kan ook niet wachten en mijn vriend ook niet. ik wil het zo graag volhouden tot woensdag niet te checken..... 

@KimKim ja vreselijk he.. Ik kan het opzich wel aardig laten gaan op dagen dat ik gewoon s'ochtends moet werken en dus weinig tijd heb maar als er dan wel opeens tijd is..

@Chell ah we lopen gelijk dan! Mijn NOD zou eigenlijk volgens m'n app pas de 27e zijn maar m'n eisprong kwam nu opeens weer iets eerder dus gok m'n menstruatie ook

@foodlover
als je druk bent op een dag gaat het goed. maar als je dan opeens thuis bent ga ik denken oke ik ga nu naar de kruitvat en haal een early.  bah. kon ik maar relaxt denken

@KimKim ja ik snap je helemaal! Zit zelf in ronde 9 en hoewel ik weet dat er gemiddeld een jaar voor staat is het zoooo irritant hahah! Ik ben gelukkig wel stellig met ochtendurine dus zodra de ochtend voorbij is heb ik minder drang om te testen ?

@foodlover, ooh spannend! Ik denk dat ik toch zaterdag wel een testje ga wagen. 
Mijn vriendinnen komen morgen eten, en mocht ik morgenochtend een positieve test hebben en zij vragen ernaar, kan ik waarschijnlijk niet liegen, dus dan nog maar een dag uitzitten ahhah 
En wij zijn ook met ronde 9 bezig, wat geinig zeg 

Ik heb net toch getest.  #fail (had het dan vanochtend gedaan doos!) Meer dan Omo wit. Dpo10 of 11. Ik had zondag 11 april mijn ovulatie piek.  Is er nog hoop? Heb zelf het gevoel van niet..?? die wachtweken ..... Rrrr 
Spannend z'n tuur streepje! Foto! 

Terug
Bovenaan