Nod april

@daisB ik zie het niet sorry?maar je zit nog voor je nod toch dus alles is nog mogelijk en cb heeft ook meer hcg nodig?
@zeeuwsMeisjeX balen zeg?
Vanochtend toch echt definitief ongesteld geworden?

@WondertjeDrie he gedver wat balen. Hoop echt voor je dat het snel zo mag zijn.
@ DaisyB hmm ik zie het volgens mij ook een heel klein beetje. Spannend! Toch nog even afwachten dan.
Ik heb vanochtend een Sensitest gedaan. Zou vandaag de eerste dag zijn dat je die zou kunnen doen. Maar Omo wit. Ga nu niet meer testen ook tot na m'n NOD. Als het goed is volgende week vrijdag/zaterdag. Vorige cycli had ik wel allerlei klachten en nu voel ik helemaal niks, nada, noppes. Kans is natuurlijk ook wel heel klein aangezien we het maar 1x gezellig hebben gemaakt op de smiley dag.

Ah nee @WondertjeDrie! Balen!?

@DaisB ik zie ook iets heeel lichts lijkt het!

Mijn bloeden was gisteren compleet gestopt en ook nadat we t gisteren gezellig maakte niks te zien.. Vanmorgen weer een mini beetje bloed.. Ben benieuwd of het vandaag echt gaat doorzetten. Krijg wel al m'n hoofdpijn enzo dus ben bang van wel..

Hoi allemaal,
Ik had een tijdje niet gereageerd, en ik dacht echt dat het gelukt was deze maand, ik had superveel last van witte afscheiding en normaal heb ik dat echt nooit voor mijn menstruatie. Dus ik was al een beetje blij, gister was mijn nod, maar er kwam niks, alleen witte afscheiding, dus in mijn gedachte maakte ik al een vreugdedansje, maar helaas vanochtend dus toch ongesteld geworden, snap er niks meer van. Op naar volgende maand weer. Succes voor iedereen ??

Terug
Bovenaan