Nod april

Meiden...... ik heb donderdagmiddag rond 13:00 een smiley gehad (s ochtends nog een leeg cirkeltje). De afgelopen 2 dagen niet weer getest omdat ik dacht dat het niet nodig was. En weet niet waarom ik het deed maar was toch benieuwd en heb dus net opnieuw een ovulatietest gedaan (roze cb) en weer een vaste smiley????? (48 uur later). Iemand dit vaker gehad? Ik had de vorige keer na mijn vaste smiley 2 dagen daarna mijn eisprong en was er ook geen smiley meer te bekennen. Wanneer is mijn eisprong nou!? PFFFF wat een verwarring zeg.

Bij mij is de gebruikelijke bruine afscheiding begonnen, meestal zo'n 5 dagen eerder dan mijn menstruatie. Die verwacht ik woensdag. Met mijn zwangerschap en 2 miskramen had ik deze aanloop ook, daarom extra irritant want het kan alle kanten nog op alhoewel ik er nu al geen vertrouwen meer in heb. Succes allemaal met de spannende tijd! 

Ik heb vanochtend ook getest en ga nu ook niet meer testen tot nod. Heb ook geen testen meer ?? behalve 1 CB digital. Ik heb geen klachten.. 

@vennetje
Mijn temperatuur is normaal 36.5/36,7
Na ovulatie is het 37,5/37,7
Vanmorgen was het 36,9
Ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Ongeveer 4 dagen voor NOD. Beetje vroeg...

[quote quote=10438561]@mamaVanElynn balen zeg?
Is er al een topic Nod mei? Kan het nog niet vinden?[/quote]Heel erg balen ?
Nee volgens mij niet, kan het ook niet vinden in ieder geval?

Hallo dames,
Vraagje aan jullie. Zijn jullie bekend met onregelmatige cyclus en wanneer dan een zwangerschap test te doen?
Na het stoppen met de pil was mijn cyclus: 31 - 42 - 40 en de laatste keer vorige maand 35.
Als ik nu cyclus van 35 aan houdt bekend het dat ik 30e ongesteld moet worden. Zit nu op dag 29. Wanneer zouden jullie testen?
Niet echt klachten, af en toe van de week krampen gehad in onderbuik (voelde alsof je grote boodschappen moet ophouden). En witte afscheiding, maar gewoon normaal tot weinig.
Bedankt voor reacties alvast.
Groetjes iris 

Wat erg voor degene die ongesteld zijn geworden :( 
Hopelijk is het voor jullie allemaal heel snel raak!

@Lila ik kan je geen advies geven daarin helaas, sowieso geen ervaring met de CB maar wel met ovulatietesten alleen kon ik m dus afgelopen maand helemaal niet vinden bij mezelf.. Ik zou het gewoon de komende dagen erg gezellig maken, dan zit je altijd goed!

@Iris ik heb nu dus hetzelfde, altijd een cyclus van 33/34 dagen gehad maar zit nu op dag 43. Ik zou je adviseren het testen zo lang mogelijk uit te stellen (ondanks dat dat super moeilijk is natuurlijk) omdat je ook echt in dit geval dan te vroeg kan zijn en een witte test is altijd een teleurstelling.
Ik zou voor jezelf bedenken wat je uiterste dag kan zijn dat je ongesteld moet worden (dus de langste cyclus pakken) en die als NOD dag aanhouden.. maar ik snap het ook als je dat te lang wachten vind!

Terug
Bovenaan