Nod april

@Ramboo wat balen.. ik zou het nog even afwachten of je echt ongesteld wordt.. kunnen er geen andere factoren meespelen waarom je tempratuur wat daalt? Ik ben zelf pas sindskort aan tempraturen en kan er nog niet heel veel wijs uit dus ik probeer me meer te focussen op de andere symptomen en kwaaltjes.
Ik hou het wel bij gewoon just in case maar het schiet bij mij letterlijk alle kanten op.. 

@gebruiker61 ik zou ovulatie testen gaan doen vanaf dag 11 van je cyclus dat adviseren ze bij een normale cyclus. eerst de goedkope en als je ziet dat je er bijna bent cb. En dan 13 dagen na een positieve ovulatie test / 12 dagen na je eisprong een zwangerschap test?

@Vennetje ja precies... dinsdag, donderdag, vrijdag gedaan en dan vanavond nog maar een keer. Op hoop van zege!!!! 

@Lila dat moet helemaal goed komen dan toch? Dan kan het haast niet missen zou je zeggen!
@DaisB spannend.. ik hoop voor je dat deze uitblijft en je overmorgen opnieuw knal positief test!

Ik ga ook mee naar mei! Hoewel ik een mega chille menstruatie heb, weinig krampen en weinig bloed, hoef niet eens iets in te doen tot nu toe haha. Ik ga volgende maand voor het eerst ook maar weer eens een ovu test gebruiken denk ik!

@foodlover weet je wel zeker dat het je menstruatie is en niet een innesteling ook ivm die licht positieve test??
@charlotteVT @anoniemJP @JLooJ balen zeg?
@lilaX als de test positief blijft zou ik een zwangerschap test doen als die weer afloopt heb je gewoon een langzame afbouw van lh? Kan iemand anders een keer een Nod topic aanmaken?

Terug
Bovenaan