Nod april

Ohh verkeerd geschreven ik bedoel mijn early was positief van kruidvat...
Early etos en de 2v5 waren ook positief bij mij, licht maar wel positief.

Al 3 dagen op rij een miniscuul streepje waarvan die van zaterdag nog op de foto konden.
https://ibb.co/gRzQDnP

Die van zondag waren al moeilijker te zien op de foto en in het echt ongeveer gelijk aan elkaar.
https://ibb.co/T0m9TwC

Die van vandaag 2v5 is niet te zien op de foto en in het echt ook lichter. De early van kruidvat wel positief vanmorgen maar wel pas op het randje van de afleestijd.

Heb verder nog nergens last van behalve af en toe wat buik kramp maar niks in vergelijking met normaal menstruatie pijn dan is dit penuts...
Bij mn eerste zwangerschap had ik dit ook en hoorde het er dus bij.

Word er heel onzeker van iedergeval.
Ik dacht nu 3 dagen overtijd want elke maand stipt dezelfde cyclus maar wellicht is het deze maand wel een ander beloop en ben ik nu heeeel vroeg met testen?? of het is te weinig hcg om goed te gaan.. dat kan natuurlijk ook.

@mirtjeMirtje een andere is ook goed hoor als je maar niet de early van Kruidvat met plusje doet en cb digitaal heeft meer hcg nodig?
@liefsVan je ziet wel echt de streepjes?voor een duidelijke oploop kan je het beste om de dag testen hcg verdubbeld pas na 2 dagen?

Ik ben toch ongesteld geworden.
Helaas pindakaas volgende ronde nieuwe kansen. Ik ben maar gelijk weer even wat gezonder gaan eten. Kan nooit geen kwaad.
Cyclus 30 dagen ipv 32. Maya zegt nu voor de volgende 31 dagen. Ik ga denk ik maar eens wat dieper in op de materie.
Ovulatietesten. Welke raden jullie aan?

@zeeuwsMeisjeX balen zeg?ik zou cb doen met smiley geen twijfel over of de streepjes wel even donker zijn?bij een onregelmatige cyclus zou ik wel eerst goedkope testjes doen en als je ziet dat je er bijna bent cb?

@Zeeuwsmeisjex wat jammer :( ik ga deze poging ook met de ovulatietesten aan de slag. Heb die van bol.com extra sensative Telano en dan heb ik door de tip van Wo dertjedrie ook de CB met smiley. Ik heb alleen wel de geavanceerde versie gepakt (kneiter duur zijn die dingen trouwens) omdat ik de vorige poging helemaal geen eisprong heb gevonden.
Ben benieuwd!
@Liefsvan ik zie ook wel echt lijntjes. Het kan inderdaad 2 kanten op.. je kunt over een dag of 2 nog eens testen. Het kan zijn dat het dan donkerder is, als het dat niet is kan het ook zijn dat er iets gezeten heeft naar niet heeft doorgezet.
Ik hoop en duim voor je dat het een dikke vette streep wordt!

Een partijtje misselijk gister en vandaag. Eergister laatste test gedaan en wat witter dan wit. Morgen in mijn nod. en op mijn gevoel kan ik ook niet aan :( 
ene keer denk ik het is raak ander moment denk ik dat menstruatie er aan komt.
#onzekerehenkie

Wondertje3 die nod had ik zelf berekend adv mijn positieve ovulatie test.. (die dus ook al 4-5 dagen eerder was) succes allemaal.. 

Terug
Bovenaan