NOD april

We liggen allemaal wel dicht bij elkaar met de NOD! Misschien leuk als iedereen die een nieuwe NOD heeft, dat die het lijstje kopieert en aanvult? Dan houden we een overzicht.
 
Hi again...
Ik zal me ook weer hier aansluiten. Mijn verwachte NOD is 24 april, maar kan schuiven afhankelijk van wanneer mijn IUI is, zaterdag beginnen met prikken. Ronde 22??? Als het deze ronde niet lukt is volgende maand IVF, heel spannend dus.
Hierbij de aangevulde lijst?
3 april – Zeeuwsmeisje
6 april - gebruiker10422882
7 april – Marwi 
8 april - WillemijnB
8 april – stabij
10/11 april – Saby
11 april - Mar D
24 april - Frasseke 
 
Hallo allemaal, 

Ik sluit me ook graag weer aan. Weet mijn NOD nog niet. Helaas sloeg Letrozole dosis weer niet aan, dus ben nu weer hogere dosis aan het bijpakken. Vermoedelijk volgende week dus wel eisprong. Ik vul het lijstje aan van zodra ik effectief een datum heb :)
Vind het wel wat spannend allemaal. Ik ga ook van job wisselen komende maand, dus heb wel wat stress hoe ik dat ga combineren met ziekenhuis bezoeken voor de metingen enzo. 
 
 3 april – Zeeuwsmeisje
6 april – gebruiker10422882
7 april – Marwi
8 april – WillemijnB
8 april – stabij
10/11 april – Saby
11 april – Mar D
17 april - Noenoe
24 april – Frasseke
 
Ik ben zojuist ongesteld geworden. Ik had het wel verwacht want gisteren zakte mijn temp van 37,0 naar 36,6. En precies weer een luteale fase van 9 dagen. Hoe lang is jullie luteale fase? Ik had het er met mijn gynaecoloog over dat ik het nogal kort vond, maar hij wuifde dat gelijk weg. Normaal hoort het toch ongeveer 14 dagen te zijn? ? 
2 mei hebben we een afspraak staan bij een androloog in het Erasmus mc. Ik hoop dat we daarna snel een verwijzing krijgen voor iui/ivf. 
Mijn nieuwe NOD ligt op 29 april. 
 
Terug
Bovenaan