NOD april

3 april – Zeeuwsmeisje
6 april – gebruiker10422882
7 april – Marwi
8 april – WillemijnB
8 april – stabij
10/11 april – Saby
11 april – Mar D
17 april – Noenoe
24 april – Frasseke 
29 april - Nysnev
 
 
 
Heyy, hoe is het met jullie qua klachten? Ik moet nog een weekje en merk dat ik allerlei symptomen begin te krijgen/voelen, maar wil er eigenlijk niet teveel waarde aan hechten. Vorige keren had ik ook negatieve testen. Maar merk wel dat dat lastig is, bij alles denk ik: zou het misschien toch? 
Hoe doen jullie dat??
 
[quote quote=10612131]Heyy, hoe is het met jullie qua klachten? Ik moet nog een weekje en merk dat ik allerlei symptomen begin te krijgen/voelen, maar wil er eigenlijk niet teveel waarde aan hechten. Vorige keren had ik ook negatieve testen. Maar merk wel dat dat lastig is, bij alles denk ik: zou het misschien toch? Hoe doen jullie dat??[/quote]
Toen wij voor het eerst bezig waren had ik elke cyclus het idee dat ik wel iets voelde. Misselijkheid, buikpijn etc. De cyclus dat ik zwanger was had ik hele levendige dromen en moest k s nachts ineens heel vaak plassen. Nu ben ik er eigenlijk niet zo mee bezig, druk met werk en een baby :) Ik ga er vanuit dat het wel even duurt voordat het lukt (vandaar dat we wel besloten hebben om geen anticonceptie te gebruiken) en dan zien we wel hoe het gaat. Het voordeel is dat ik nu weet dat het al een keer gelukt is.
 
Hoi allemaal,
I.v.m. mijn eerste iui met hormonen weet ik niet precies hoe lang mijn cyclus nu is. Ik ga denk ik 9/10 april testen dus ik hou het daar even op.
 3 april – Zeeuwsmeisje
6 april – gebruiker10422882
7 april – Marwi
8 april – WillemijnB
8 april – stabij
9/10 april - Lola
10/11 april – Saby
11 april – Mar D
17 april – Noenoe
24 april – Frasseke
 
Wat betreft het voelen van symptomen, wij zijn nu ruim 3 jaar bezig en het is nog steeds een uitdaging om elke maand niet iets te voelen wat anders is dan anders ? maar tot nu toe gewoon elke keer weer de aankondiging van menstruatie.
 
@ NoeNoe, dankjewel ?
@ Stabij, ook ik denk elke ronde wel wat te voelen. Afgelopen ronde, wat eindigde in vroege miskraam had ik wel avonds vol gevoel en moest echt de knoop van mijn broek los doen, had wat last van duizelingen en na wat gegeten te hebben werd ik lichtelijk beroerd en was last van maagzuren... Het enige wat een echt symptoom is, is uitblijven menstruatie en positieve test? alleen dat wachten maakt ons brein behoorlijk van streek?
 
 
 
Al aardig wat dames hier aagesloten, allen een beetje rond dezelfde tijd? inmiddels al wat dames getest?
 
Ik probeer er minder mee bezig te zijn maar denk bij elk pijntje/symptoom, zal het dan toch? De vorige rondes was ik erg gefocust op en ook veel met ovulatietesten. Probeer het nu los te laten, hoe moeilijk het ook is. Durf ook nog niet goed te testen, bang voor weer een teleurstelling.
 
heeft 1 van jullie al getest?
 
Terug
Bovenaan