NOD april

Ik heb nog niet getest, ik wacht eigenlijk altijd mijn NOD af voordat ik test. Als ik niet ongesteld word, ga ik denk ik van t weekend testen. 
 
Hi meiden,
 
Update van mijn kant. Zaterdag verloor ik de eerste druppels bloed 11 dpo en zondag kwam de menstruatie. Vandaag cd 3 en ik begin vanavond weer met mijn eerste letrozole pilletje. Ik schuif door naar nod mei forum. Blijf jullie natuurlijk wel volgen en wens iedereen veel succes. 
 
Zeeuwsmeisje, wat klote zeg, succes met de volgende ronde.
Ik mocht helaas mijn IUI niet opstarten deze maand ivm een cyste. Mijn NOD zal dus mogelijk/verwacht wat later zijn, dus ik heb het lijstje aangepast met een wat langere cyclus (mogelijk is hij korter, maar beter te lang inschatten denk ik dan)
3 april – Zeeuwsmeisje 
6 april – gebruiker10422882
7 april – Marwi
8 april – WillemijnB
8 april – stabij
9/10 april – Lola
10/11 april – Saby
11 april – Mar D
17 april – Noenoe
30 april – Frasseke
 
@zeeuwsmeisje: he wat balen weer zeg! Heel veel succes! ?
 
@frasseke: dat is jammer, hopelijk kan de IUI snel gestart worden! Succes! 
 
ik heb vanochtend toch getest. Was te nieuwsgierig, maar deze was negatief. Toch maar afwachten tot NOD.. de dagen ervoor blijven zenuwslopend voor je gevoel.
 
[quote quote=10611923]Ik ben zojuist ongesteld geworden. Ik had het wel verwacht want gisteren zakte mijn temp van 37,0 naar 36,6. En precies weer een luteale fase van 9 dagen. Hoe lang is jullie luteale fase? Ik had het er met mijn gynaecoloog over dat ik het nogal kort vond, maar hij wuifde dat gelijk weg. Normaal hoort het toch ongeveer 14 dagen te zijn?[/quote]
Dat vind ik nogal apart van je gyn eigenlijk. Ik heb altijd geleerd dat je LF niet lager als 10 moet zijn omdat de kans op innestelling dan kleiner is. Mijn LF is meestal 10 a 11 dagen dus ook rand gevalletje. Misschien toxh maar is doorvragen en niet weg laten wuiven
 
Ik zal me ook alvasy even voorstellen.
We zijn nog niet officieel bezig. Dit zal pas mei worden maat wilde alvast wat mee kletsen.
Voor nu verwacht ik me MS op 11 april en dus nog 1x een cyclus overslaan eind april, al had day voor mij niet gehoeven haha
We gaan voor ons 3e kindje
 
@ gebruiker10422882 @ WillemijnB @ stabij @ lola: hoe staat het ervoor bij jullie? Hebben jullie al getest ?
 
Terug
Bovenaan