NOD april

Hoi!  Nieuw hier , tenminste op het forum. Sinds oktober gestopt met de pil , maar ivm met verhuizing dec/ Jan geen focus opgelegd (en we zijn nog jong 26&27) Sinds februari wel, dus nu is het steeds afwachten. Mijn cyclus varieerde de afgelopen maanden tussen 28-35 dagen. Als ik die van 35 aanhoudt zou ik donderdag 13 april mijn NOD hebben. Gister geprobeerd alvast te testen (ivm feestje) , maar was echt nog wel te vroeg of hij is  echt negatief en ik wacht op de rode zee..☹️ ? nu ik er echt mee bezig ben ga ik hier beginnen! Ben benieuwd! groetjes!  
 
@Gloriaa ik lijk heeeeeeel vaag een klein streepje te zien, maar nog te vroeg om te zeggen of het echt zo is. Het is lastig maar probeer pas weer te testen op je NOD dan zit je ook niet in onzekerheid
@LinEdh ook al zou je zwanger zijn, de 1e 5 weken is er geen bloed band met de vrucht dus had een drankje geen kwaad gekund :)
 
@lola lo, ja was echt een verdrietige periode. Ik sta er nu al wel wat positiever in. Hopelijk mag het snel raak zijn voor ons allen?
@Booknerdrox, heb vandaag nog eentje gedaan en die lijkt donkerder te zijn. Heb toen ook een early clearblue gedaan en binnen de tijd zag ik een heel licht vaag streepje. Buiten de 10min werd het echt fel, maar dat telt dan niet meer.
heb mezelf inderdaad gezegd dat ik niet meer zal  testen tot mijn NOD. Hopelijk houd ik dat vol hahah 
 
https://ibb.co/PgtHmLC
 
dit was vandaag. Op de foto is het grijs, maar in het echt was het wel roze en binnen de tijd. Maar zal niet meer testen, het maakt me alleen maar gek zulke vage testen lol. 
 
Gisteravond ineens heel plotseling een knal ovulatietest. Dacht dat het nog een aantal dagen zou duren. Heb letterlijk 1 keer seks gehad na menstruatie afgelopen zaterdag. Gisteren niks en vandaag gaat hem niet worden en dan is het alweer te laat. Klote ... Ronde 11 en geen optimaal gebruik van gemaakt. 
 
Goedemiddag dames,
Ik was ff tijdje eruit.?
Ik had 5 april een positieve ovulatietest en 6 april gezellig gemaakt. Nu vannacht na middernacht lag er wat rozig bloed met slijm in de wc. Bij het vegen maar 1 druppel roze bloed. Ik heb sindsdien geen bloed meer gezien. 
Ik vraag mij af wat het kan zijn want ik kan toch nu nog geen innestelingsbloeding hebben? Ik lees dat het pas 6 a 12 dagen na je ovulatie kan gebeuren. 
Volgens de app is 23 april mij NOD.  Ik heb niet echt klachten. Hele lichte krampen bij mijn baarmoeder maar meer links. Iemand ervaring hiermee?   
 
@Breezy heb je inmiddels al een temp stijging? Je kan soms ook een valse positieve ovulatie test hebben omdat het LH altijd schommelt. Het bloed kan ect ook van de eisprong zijn. Er vormt bij een gesprongen ei een klein wondje/litteken op de eierstok
 
Terug
Bovenaan