NOD augustus 2018

Denk niet dat het nog van de pil komt hoor na 17 rondes. Misschien iets onder de leden? Niet fit? Warmte? Stress? Allemaal factoren die van invloed kunnen zijn. Maar als je al 17 maanden een redelijk stabiele cyclus hebt klinkt het bij mij niet alsof dit nog ontpillen is
 
Ik meld me ook aan na een aantal maanden mee lezen. Gaan nu ronde 6 in voor ons eerste kindje. NOD rond 21 augustus, volgens de app.
Wil deze maand ovulatietesten gaan gebruiken. Iemand nog tips welke goed en makkelijk zijn?
 
Welkom Halma :) ik gebruik zelf digitale ovulatietesten van cb. Stuk duurder dan normale maar O zo makkelijk en duidelijk. Geen onduidelijke streepjes, wel of niet donker genoeg, maar gewoon een smiley wanneer je 2 vruchtbare dagen zijn! Het kan lonen op marktplaats te kijken, heb ik zelf ook gedaan. Genoeg dames die ze niet meer nodig hebben ;) en wij hopelijk ook snel haha
 
Ik meld me ook opnieuw aan! Gisteren mijn MS gekregen, op naar ronde 12 ( !!! ) 
30 Augustus hyfosy onderzoek om te zien of mijn eileiders nog goed werken
Manlief nu vrijdag onderzoek op zijn zaadkwaliteit
5 september onderzoek om het 'plan' te bespreken.
 
Veel succes iedereen :) Ik hoop dat jullie allemaal gespaard blijven van de medische mallemolen!
 
Ik meld me ook aan. Ronde 8. Na 5 dagen overtijd toch ong geworden terwijl normaal regelmatige cyclus is:(
Deze maand begonnen met ovulatie testen.
Succes iedereen!
 
Terug
Bovenaan