Oooh IDMH, een voorzichtige gefeliciteerd dan dus, je weet inmiddels ook: streepje = streepje .Maar snap je spanning nog wel, hopelijk blijft het netjes oplopen!
Bah Beautygirl, dat wachten is maar naar inderdaad, alsof je lijf het daar dan ook om gaat doen. Hoop voor je dat het weekend goed nieuws brengt
SjaMee, welkom terug van je vakantie! Onhandig dat je eisprong gepaard ging met zo'n opgeblazen buik of voelde het als een voorproefje? ;-)
Ik snap je gevoel wel, maar ik zou toch echt even wachten tot maandag als je het geduld kunt opbrengen. Qua feestjes, ik zou er gewoon lekker van genieten. Ik heb bijvoorbeeld gister ook gewoon heerlijk sushi gegeten en vorig weekend een wijntje gedronken. Natuurlijk zou ik er niet voor zorgen dat je met een kater thuis komt haha
(maar goed, dat ben ik en ik kan het niet voor jou bepalen uiteraard!)
@Ashley, ik drink nogal veel water en ook savonds, dus ik ga er snachts minimaal 1 x uit om wat te lozen maar ook gerust 2 of 3 x. Laatste week sliep ik bagger slecht en dan kon ik er zo 3 x uit, maar ik heb ook periodes dat ik gewoon maar 1 x eruit hoef.
Overigens, na 4 brakke nachten heb ik afgelopen nacht heerlijk geslapen en hoefde ik er maar 1 keer uit. Ik voel me voor het eerst in een week weer echt even uitgerust. Mijn man vond het bijna irritant: zo vrolijk als ik wakker werd, lekker zingend onder de douche haha! Ik geniet dus wel even van dat koelere weer nu ;-)