NOD augustus 2018

Update: nog steeds mijn eisprong niet gevonden met CB! Morgen test ik even niet omdat ik in Groningen zit 2 dagen voor werk. Maar zaterdag ga ik wel testen, dan ga ik weer naar huis s middags. 
Ben er wel een beetje klaar mee zal ik maar zeggen.
 
@beautygirl wat vervelend dat je hem nog niet hebt kunnen vinden! Op hoeveel dagen zit je nu ? 
 
@ashleey 5 dagen voor nod zou dat menstruatie achtige gevoel heel goed de innesteling kunnen zijn .. ik zit 3 dagen voor nod en heb een licht positieve early test gehad vanochtend ? ik wil nog erg voorzichtig blijven dus zaterdag doe ik nog een test ( normale geen early). 
 
Sjamee,  je kunt indd een vroege test proberen. Al weten we allemaal al wel dat negatief nog niks hoeft te betekenen ;) eerlijk antwoord van mij en feestjes en alcohol? Eerste maanden probeerde ik van eisprong tot menstruatie niet te drinken ed ivm een mogelijke zwangerschap. Kan je vertellen na 8 rondes dat ik dat ook overboord heb gegooid. Niet dat ik laveloos in de kroeg hang, maar af en toe een drankje op een feestje of nu op vakantie smaakt me prima. Al moet ieder dat natuurlijk zelf weten, maar ik werd er gek van de eerste maanden om daar ook rekening mee te houden. T is toch al zo'n obsessie die me veel te lang duurt ;)
 
@beautygirl... nog steeds niks? T duurt wel erg lang. Zou je t stiekem gemist hebben met die testen? Heb je verder wel t idee een eisprong te hebben gehad (afscheiding, buikpijn, noem maar iets)? Succes met wachten. Geduld moet je zeker hebben zeg
 
Oooh IDMH, een voorzichtige gefeliciteerd dan dus, je weet inmiddels ook: streepje = streepje .Maar snap je spanning nog wel, hopelijk blijft het netjes oplopen! 
Bah Beautygirl, dat wachten is maar naar inderdaad, alsof je lijf het daar dan ook om gaat doen. Hoop voor je dat het weekend goed nieuws brengt :) 
SjaMee, welkom terug van je vakantie! Onhandig dat je eisprong gepaard ging met zo'n opgeblazen buik of voelde het als een voorproefje? ;-)
Ik snap je gevoel wel, maar ik zou toch echt even wachten tot maandag als je het geduld kunt opbrengen. Qua feestjes, ik zou er gewoon lekker van genieten. Ik heb bijvoorbeeld gister ook gewoon heerlijk sushi gegeten en vorig weekend een wijntje gedronken. Natuurlijk zou ik er niet voor zorgen dat je met een kater thuis komt haha ;)
(maar goed, dat ben ik en ik kan het niet voor jou bepalen uiteraard!)
@Ashley, ik drink nogal veel water en ook savonds, dus ik ga er snachts minimaal 1 x uit om wat te lozen maar ook gerust 2 of 3 x. Laatste week sliep ik bagger slecht en dan kon ik er zo 3 x uit, maar ik heb ook periodes dat ik gewoon maar 1 x eruit hoef. 
Overigens, na 4 brakke nachten heb ik afgelopen nacht heerlijk geslapen en hoefde ik er maar 1 keer uit. Ik voel me voor het eerst in een week weer echt even uitgerust. Mijn man vond het bijna irritant: zo vrolijk als ik wakker werd, lekker zingend onder de douche haha! Ik geniet dus wel even van dat koelere weer nu ;-) 
 
 
Pff Casje, je lijf houd het spannend voor je indd... Je bent inmiddels al een dag of 2 na NOD toch? 
Heb je nog eens getest of wacht je vandaag nog even af of het doorbreekt...? 
 
Ja inderdaad pff dan heb ik liever dat ze gewoon doorbreken dan weet ik het tenminste meteen. Nu heb ik nog altijd (valse?) hoop... Nu 4 dagen na NOD maar als ik kijk naar mijn eisprong dan nog maar 1 dag. Dat maakt het ook wel ingewikkeld.
Ik ben nog aan het wachten tot ze doorbreken en anders zou ik dit weekend nog eens testen. We gaan zaterdag op restaurant dus een aperitiefje kan dan een beetje een troost zijn :)
Maar echt veel respect voor degene die al lang aan het proberen zijn amai! Wij zitten nog maar aan de 2de ronde en het is al zo een teleurstelling... Dan denk ik soms was ik maar al een paar maanden vroeger met de pil gestopt.
 
Terug
Bovenaan